آراستگی خیابان سی متری نیروی هوایی منطقه ۱۳ در طرح نگهداشت شهر

همزمان با اجرای طرح فوریتی نگهداشت شهر در بیست وچهارمین روز فروردین ماه، خیابان سی متری نیروی هوایی پاکسازی و آراسته شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی‌احمدی،  شهردارمنطقه گفت: طرح فوریتی نگهداشت شهر در ناحیه ۳ منطقه۱۳، با فعالیت ۱۰۶ کارگر حوزه خدمات شهری و فضای سبز با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات در خیابان سیمتری نیرو هوایی اجرایی شده است.

او افزود: در این طرح که با نظارت معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۳، شهرداران نواحی و رییس اداره خدمات شهری منطقه و دیگر مدیران اجرایی شد، گروه های مختلف خدمات شهری از نخستین ساعات صبح، به مسائل و موضوعات شهری در این محدوده رسیدگی کردند.

شهردار منطقه۱۳ اظهارداشت: نظافت و شستشوی معابر شامل پیاده‌روها و سواره‌روها، کوچه‌ها و فرعی‌ها، جدول ها و نهرها، تابلوهای شناسایی معبر، طعمه‌گذاری برای جانوران موذی، شستشو و رنگ‌آمیزی مخزن ها و زیرمخازن، همچنین تعمیر آنها، شستشوی نمادهای شهری و لایروبی و آبگردانی انهار اقداماتی بود که در حوزه خدمات شهری انجام شد.

او ادامه داد: حذف زوائد فیزیکی، پاکسازی برچسب، پوستر و تراکت های غیر مجاز از دیواره‌ها و نماها، عملیات به‌زراعی، نظافت باغچه، کندوکوب و واکاوی، علف‌کشی در حوزه فضای سبز از دیگر اقدامات انجام‌شده در این طرح بود.

به گفته او، نگهداشت شهر، از اولویت‌های منطقه است و مهمترین اهداف اجرای این طرح، آراستگی شهر، افزایش رضایتمندی شهروندان، ارتقای سطح خدمات به مردم با استفاده بهینه از امکانات موجود است.

انتهای پیام/

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر: 36066

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =