رفع خلاف از ۳۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع از اراضی منطقه ۱۹

شهردار منطقه ۱۹ گفت: طی عملیات مبارزه و بازپس گیری اراضی تصرف شده در ناحیه سه این منطقه ۳۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع در شامگاه روز پنج شنبه رفع خلاف و آزاد سازی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،  تورج فرهادی درباره بازپس گیری زمین های تصرف شده افزود: در راستای صیانت از شهر و حقوق عامه با اخذ مجوزهای قانونی و برابر دستور مقام قضایی در بزرگراه آزادگان پشت ورزشگاه شهید کاظمی ۱۵۰۰۰ متر مربع معادل ۱/۵ هکتار از زمین های متصرف شده آزاد و به بیت المال بازگشت.
او با اشاره به رفع خلاف از ۳۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز بیان کرد: این اراضی مشتمل بر۲ مورد چهار دیواری ۱۵۰۰ متر مربعی، ۱۲ مورد چهار دیواری ۴۰۰ متر مربعی، ۱۰ مورد چهار دیواری ۶۰۰ متر مربعی، ۱ مورد سوله ۲۰۰ متر مربعی و ۵ مورد بنای ۱۰۰ متر مربعی است.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه ساختمان‌های غیرمجاز بدون رعایت اصول شهرسازی و مباحث ایمنی ساخته می‌شوند خاطر نشان کرد: به دلیل عدم استحکام و ناایمن بودن ساختمان ها خطرات جدی برای شهروندان به همراه خواهد داشت.
 براساس این گزارش؛ این عملیات گسترده با حضور معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه، شهردار و کارکنان اجرایی ناحیه سه، ۶۰ درصد از شهربان های منطقه با به کارگیری ۲ دستگاه لودر از ساعت ۲ بامداد روز پنج شنبه شروع و تا ۶ صبح ادامه داشت که بدون هیچگونه خسارت مالی و جانی به نیروهای شهرداری به  پایان رسید که این اقدام مورد استقبال مطالبه گران نظم، انضباط و حقوق عمومی در منطقه قرار گرفت.

انتهای پیام 

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸
کد خبر: 36068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =