اقدامات حمل و نقل و ترافیکی شهرداری تهران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب

سخنگوی شهرداری تهران اقدامات اجرا شده از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک در مصلی امام خمینی (ره) در زمان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب را تشریح کرد.

 عبدالمطهر محمدخانی سخنگو و رییس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران درباره اقدامات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب یه شهر اظهار کرد: بر اساس تمهیدات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران دو خط ۱ و ۳ مترو در ایستگاه های مصلی و شهید بهشتی آماده خدمات رسانی به شهروندان و دوستداران کتاب هستند.

وی تصریح کرد: استقرار خطوط گردشی اتوبوس شهید بهشتی و مطهری از خیابان های شهید بهشتی، مطهری شریعتی و نیز سه خط اتوبوس از مبدا مصلی به سه مقصد میدان صنعت، آزادی و تهرانپارس از درب ۶ و ۷ از جمله اقدامات انجام شده است.

وی در توضیح بیشتر افزود: تاکسی های تلفنی نیز در درب شماره ۳ مستقر هستند.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران تاکید کرد: استقرار ۱۰ ون در درب‌های شماره ۱۹ و ۱ برای انتقال شهروندان به شبستان، نصب ۱۵ بنر اطلاع رسانی برای پارکینگ ها در خیابان های شهید بهشتی، قنبر زاده، سرافراز، مطهری و مفتح، چاپ و نصب بنر جهت اطلاع رسانی ایستگاه های اتوبوس و تاکسی از دیگر فعالیت هایی است که از سوی شهرداری تهران برای رفاه حال بازدیدکنندگان از این نمایشگاه انجام شده است.

محمدخانی ادامه داد: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برای رفاه حال بازدیدکنندگان، علاوه بر تقویت خطوط عبوری و منتهی به محل نمایشگاه، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی از مبادی میدان صنعت، فلکه سوم تهرانپارس و میدان آزادی اقدام کرده است. ضمن اینکه خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی تهران در ایام برگزاری نمایشگاه همه روزه از یک ساعت قبل از آغاز به کار نمایشگاه شروع و تا یک ساعت بعد از پایان فعالیت نمایشگاه کتاب، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵
کد خبر: 36079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =