ویژه برنامه های «جلوه سوگ» فرهنگسرای امام (ره)

شهر: ویژه برنامه های محرم با عنوان «جلوه سوگ» در قالب ۱۰ عنوان برنامه متنوع از سوی فرهنگسرای امام در فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش شهر، «رصد »در قالب موشن گرافی به تولید دو محصول درباره محرم با محوریت بیانات امام (ره) و مقام معظم رهبری پرداخته می شود .
در برنامه «سرمشق» پویش »راه سردار سلیمانی ادامه دارد» به اجرا در می آید  و« فراز»  با استفاده از تصویر بازخوانی وصیت نامه شهدای مدافع حرم مورد اشاره قرار می گیرد.
همچنین در برنامه ای با عنوان  «ره توشه» پیرغلامان و هیات مذهبی شمیران به مخاطبان معرفی می شوند و در «سینمانظر» با استفاده از ویدئو و گفتار متن ۴۰ فیلم مستند عاشورایی برای مخاطبان پیشنهاد و معرفی می شود .
 درادامه برنامه ها، «رخداد» در قالب تصویرنگاشت به گاهشمار محرم و صفر حضرت امام خمینی(ره) اختصاص می یابد  و  در پادکست «کربلا اینگونه بود» خوانش روایاتی از واقعه کربلا  مورد  اشاره قرار می گیرد.
در برنامه ای در حوزه کتابخوانی با عنوان «کتاب۶۱ »  در قالب پیشنهاد بسته کتاب به معرفی یکصدو شصت و یک کتاب عاشورایی پرداخته می شود  و در  «بیداری معنوی» گزیده هایی از قیام امام حسین(ع) به روایت حجت الاسلام ابطحی به مخاطبان ارائه می شود .
«این husseinکیست » برنامه ای در حوزه «امام حسین (ع) ، امام بدون  مرز » است که در آن  اباعبدالله الحسین (ع) از نگاه ارادتمندان مکتب حسینی که عمدتا  شخصیت های جهانی هستند  معرفی می شود .

۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
کد خبر: 3609

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 5 =