لایروبی ۳۸ هراز متر از کانال‌ها و حوضچه‌های منطقه ۹

شهرداری منطقه ۹ نسبت به لایروبی و رسوب برداری از کانال جمع آوری آبهای سطحی در غرب پایتخت منطقه اقدام کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت:  باتوجه به فرارسیدن گرما و جلوگیری از بوی نامطبوع گل‌ولای، شهرداری منطقه ۹ در راستای طرح نهضت لایروبی، از ابتدای سال جاری تمامی کانال‌ها و حوضچه‌های غرب پایتخت را به متراژ تقریبی ۳۸ هزار متر طول به صورت ویژه لایروبی و رسوب برداری کرد.

وی افزود: همچنین در راستای بهسازی کانال دستغیب غربی و جلوگیری از بوی نامطبوع، معاونت خدمات شهری و محیط زیست به همراه معاونت فنی و عمرانی منطقه ۹ ضمن عملیات لایروبی و لجن برداری و پاکسازی، مسیر کانال  لوله‌های فاضلاب منازلی که به کانال مذکور سرازیر شده و باعث ایجاد بوی نامطبوع درمحله گردیده بود را مسدود کرد.

 شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: به این منظور عملیات لوله رانی در خیابان دستغیب غربی برحسب ضرورت و در ۹ روز متوالی انجام  و نسبت به لایروبی و رسوب برداری از کانال‌های خیابان دستغیب به متراژتقریبی ۲۷۰۰ مترطول اقدام شد.

مرتضوی یادآور شد: کانال‌های اکبری واقع در ضلع شمال خیابان آزادی، کانال یادگار امام(ره)، کانال آیت الله سعیدی  و تمامی حوضچه‌های غرب پایتخت در راستای اجرای طرح  نهضت لایروبی در منطقه ۹ انجام شده است.
 

انتهای پیام

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
کد خبر: 36123

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 9 =