روز شمار پایان عملیات آماده سازی مهد سالمندان در بوستان نظامی گنجوی

هادی رضوی سرپرست معاونت فنی وعمرانی منطقه ۶ از اتمام عملیات اجرایی ساختمان مهد سالمندان واقع در پارک نظامی این منطقه در ۲ ماه آینده خبرداد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، معاون فنی و عمرانی این منطقه با اعلام این خبر افزود: هم اکنون عملیات عمرانی با پیشرفت ۸۰ درصد در حال انجام است، تلاش می‌کنیم با توجه به درصد بالای سالمندان در منطقه خدماتی متناسب با وضعیت شهروندی در سطح منطقه ارائه دهیم.

رضوی در ادامه به جزئیات اقدامات انجام شده پرداخت و گفت: اجرای سرامیک کف و سقف کاذب به متراژ تقریبی ۱۱۵ متر مربع، تامین روشنایی و اجرای دیوار پوش PVC به مقدار ۱۵۵ مترمربع از جمله اقداماتی است که تا این لحظه برای آماده سازی این ساختمان اجرایی شده است.

وی در پاسخ به اینکه عملیات عمرانی این ساختمان کی به اتمام می‌رسد گفت: با توجه به برنامه زمانبندی پیش بینی شده تلاش می‌کنیم تا ۲ ماه آینده، ساختمان را برای حضور و استفاده سالمندان این منطقه برای گذراندن اوقات فراغت به طور کامل آماده کنیم.

گفتنی است شهرداری منطقه ۶؛ در قالب احداث مهد_سالمند، تلاش می کند فضایی برای ارتقاء فعالیت‌های اجتماعی شهروندان سالمند این منطقه با ارائه برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در بوستان نظامی گنجوی این منطقه ایجاد کند.

انتهای پیام/

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸
کد خبر: 36126

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =