دیدار با خانواده شهید مهدی بابائیان در منطقه ۱۵

نائب رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران به همراه شهردار منطقه ۱۵؛ با هدف تکریم خانواده معظم شهدا، در منزل شهید مهدی بابائیان حضور یافت و با خانواده این شهید معظم دیدار کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، جعفر شربیانی با اشاره به توفیق حضور در منزل شهید معزز گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا برکاتی دارد که از جمله آن با ذکر خاطره، صحبت و وصایای شهدای گرانقدر یاد این عزیزان گرامی داشته می‌شود.

او در ادامه به جمله معروف حاج قاسم سلیمانی که فرمودند «اول باید شهید بود تا شهید شد» اشاره کرد و افزود:  این فرمایش در سیره شهدا کاملا لمس می شود، کسی نمی تواند یک شبه شهید شود و برای من و امسال من که تلاش داریم در مسیر آرمان شهدا و انقلاب اسلامی باشیم، درس است. امیدوارم در هر حوزه ای که خدمت می کنیم چه تعلیم، چه تربیت و چه اجرا ... به این مهم نایل شویم.

شربیانی به نکته دیگر از حضور در منزل خانواده شهید اشاره کرد و گفت: این دیدارها سنت حسنه ای است که به جهت استفاده از این موقعیت ها انجام می شود و امیدوارم با دعای خیر پدر و مادر شهدای معظم، خدمت گذار خوبی برای  مردم باشیم.

او افزود: فرزند شهید شما با ۱۷ سال سن جان خود را برای اسلام و میهن فدا کرده که ما باید با عملکرد درست به شهدا ادای دین کنیم و دلیل دیدار ما با خانواده شهدا دعای خیر آنهاست که عاقبت به خیر شویم و شرمنده امام و رهبری و شهدا نباشیم و ادامه دهنده راه آنها باشیم.

شهید مهدی بابائیان در عملیات کربلای ۵ و در سال ۱۳۶۵  به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر مطهرش در قطعه ۲۹ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آرام گرفت.

انتهای پیام//

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
کد خبر: 36158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 9 =