اجرای طرح کاپ با جدیت در نواحی سه‌گانه منطقه ۸

جلسه هم‌اندیشی در راستای استمرار اجرای طرح کاپ و شنبه‌های بدون پسماند تشکیل شد.

به گزارش شهر، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸، ناصر رضاپور معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه گفت: این نشست در راستای اجرای طرح جمع‌آوری پسماند در روزهای شنبه و اجرای طرح کاپ (کاهش پسماند) و با هدف بررسی هر چه بهتر این طرح در مجتمع‌های مسکونی منتخب، محله پاک و نواحی سه‌گانه برگزار می‌شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه با بیان این مطلب که زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح کاپ در نواحی سه‌گانه منطقه ایجاد شده؛ بر اهمیت فرهنگ‌سازی تفکیک پسماند تاکید کرد و گفت: آموزش بازیافت به گروه‌های هدف و  با استفاده از تمامی ظرفیت‌های اجرایی و آموزشی طبق دستورالعمل سازمان مدیریت پسماند از برنامه‌های در حال اجرای این اداره تا پایان سال خواهد بود.

رضاپور ادامه داد: آموزش و مخزن‌گذاری در مجتمع‌های مسکونی با جدیت درحال انجام است. همچنین طرح کاپ به صورت پایلوت در برخی از شهرک‌های مسکونی و ساختمان‌های اداری منطقه در حال اجرا است. در قالب این طرح مخازن جداگانه‌ای در ساختمان‌ها تعبیه شده تا شهروندان به صورت مجزا پسماندهای خود مانند شیشه، پلاستیک را در مخازن قرار دهند و نیروهای پسماند نیز به طور مداوم پسماندهای خشک را جمع‌آوری می‌کنند.

همچنین این نشست با حضور مدیران سازمان مدیریت پسماند، شهرداران نواحی و کارشناسان این حوزه در شهرداری منطقه ۸ برگزار شد.

۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
کد خبر: 3622

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =