تشکیل کارگروه ویژه احصاء مشکلات ایثارگران و خدمت به خانواده شهدا در منطقه ۱۴

نشست نظارت ستادی اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران در منطقه ۱۴ با تصمیم و تاکید بر تشکیل کارگروهی ویژه احصاء مشکلات ایثارگران و خدمت به خانواده شهدا در سال جاری برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، نخستین جلسه نظارت ستادی اداره کل امور ایثارگران شهرداری تهران ویژه سال جاری با حضور غلامعباس کیانی مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران و معاونین این اداره، محمد امین سالاری پور شهردارمنطقه ۱۴، مدیران شهری و جانبازان و ایثارگران شاغل در این منطقه برگزار شد.

غلامعباس کیانی مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران با تاکید بر اینکه شهدا با هدیه جانشان با خدا معامله کردند و خون خود را برای دفاع از مردم و میهن اسلامی نثار کردند، گفت: بدون تردید وظیفه همه ماست تا ادامه دهنده راه شهدا و پیمانی که آنها با پروردگار داشتند بمانیم.

وی محمد امین سالاری پور با بیان اینکه مردم ایران اسلامی بویژه مردم متدین و شهید پرور دارالمومنین تهران قدردان تلاش‌ها و فداکاری های ایثارگران و خانواده شهدا هستند، از اهتمام ویژه برای پیگیری درخواست ها و احصاء مشکلات و نیازهای این سرافرازان و تکریم خانواده های شان خبرداد.

کیانی با اهدای لوح و قدردانی از عملکرد برتر مدیریت شهری منطقه در پیگیری در خواست های ایثارگران و خانواده شهدا، از تشکیل کارگروهی متشکل از ایثارگران شاغل خبر داد. برنامه ریزی درخصوص رسیدگی به مشکلات، فراهم شدن تسهیلات تفریحی و فرهنگی، تبدیل وضعیت ایثارگران تا اجرای برنامه های اداره کل ایثارگران در مناطق ازجمله موضوعات مورد بررسی با تشکیل این گارگروه است که کیانی به آن اشاره کرد.

شهردار منطقه ۱۴ نیز یاداور شد: در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر به ایثارگران و خانواده شهدای شاغل این کارگروه در منطقه با جدیت فعالیت خواهد داشت و به عنوان خادم مردم اهتمام ویژه برای حمایت و خدمت به این عزیزان داریم.

انتهای پیام/

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 36236

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =