دیدار شهردار منطقه ۱۷ با خانواه شهیدان امیراحمدی /نام گذاری یکی از بوستان‌های دارالشهدا به نام شهیدان امیراحمدی در آینده ای نزدیک

شهردار منطقه ۱۷ به همراه معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه به دیدار خانواده شهیدان امیراحمدی در شهرک شهید محلاتی رفتند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه به همراه علی‌محمد متولیان معاون امور اجتماعی و فرهنگی به دیدار خانواده شهیدان امیراحمدی در شهرک شهید محلاتی رفتند.

در این دیدار برادر و عموهای بزرگوار این برادران شهید، به بیان خاطراتی از شهید امر به معروف و نهی از منکر «روح الله امیراحمدی» و شهید امنیت«سلمان امیراحمدی» پرداختند.

سپس شنگی روایتی از وقایع شب شهادت شهید«سلمان امیراحمدی» را بازگو کرد. مادر شهیدان امیراحمدی پس از شنیدن روایت ها و خاطرات فرزندان شهیدش که به آنها افتخار می کند، چند جلد از کتابخانه شخصی سلمان شهیدش را به شهردار هدیه داد.

همچنین به زودی و طی یک آیین با شکوه نام گذاری، یکی از بوستان های منطقه شهیدپرور و ولایی دارالشهدای تهران با حضور مسئولان لشکری، کشوری، مدیران شهری و منطقه‌ای و خانواده های معظم شهدا به نام شهیدان « امیراحمدی» نام گذاری می شود.

شهید «سلمان امیراحمدی» شنبه شش ۱۶ مهرماه سال ۱۴۰۱ در حالی که برای دفاع از امنیت مردم مقابل فتنه گران با شجاعت و مردانگی تمام ایستادگی کرد، به شهادت رسید.

انتهای پیام/

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
کد خبر: 36258

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 12 =