پروژه‌های باقی مانده سنوات گذشته در سال جاری به سرانجام می رسند

زهرا شمس احسان عضو شورای اسلامی شهر تهران به همراه مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه ۱۰، از تعدادی پروژه مهم و محورهای این منطقه بازدید کرد و در جریان آن، برنامه های سال جاری منطقه ۱۰ را اقداماتی مهم و اساسی دانست و تعیین و تکلیف پروژه های باقی مانده از سالهای گذشته را خواسته شهروندان دانست.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰، در این بازدید مشترک، اخ الصنایع در محل پروژه محور شهید رنجبر، توضیحات جامعی در خصوص تعداد املاک خریداری شده و باقیمانده طرح ارائه داد و اظهار امیدواری کرد که این پروژه باقی مانده از سالهای گذشته، در سال جاری به سرانجام برسد.

 پلازای بریانک در حاشیه بزرگراه شهید نواب صفوی مورد بازدید مشترک شهردار و عضو شورای اسلامی شهر تهران قرار گرفت و شمس احسان، نسبت به تعیین و تکلیف و واگذاری مدیریت یکپارچه این محل به شهرداری منطقه ۱۰ تاکید کرد.

بر اساس این گزارش؛ پروژه بازپیرایی میدان جمهوری اسلامی و احداث پیاده راه این میدان تاریخ ساز از دیگر پروژه‌های بازدید مشترک روز جاری بود که شهردار منطقه ۱۰ توضیحات کاملی در خصوص طرح المان میدان و همچنین برنامه‌های منطقه برای ایجاد پیاده راه از خیابان رودکی تا میدان جمهوری اسلامی و جلسات مرتبط با سازمان زیباسازی، معاونت حمل و نقل و ترافیک و راهور تهران بزرگ ارائه کرد.

بازدید از محور شهید سلیمیان در حاشیه بزرگراه شهید نواب صفوی، گود رهاشده در خیابان جیحون و پارکینک میمنت از دیگر بخش‌های این بازدید مشترک بود.

در این بازدید، شمس احسان و شهردار منطقه ۱۰ با حضور در بوستان مادر و کودک نظر  و همچنین میدان میوه و تره باز هفت چنار، به صورت چهره به چهره با شهروندان منطقه گفت‌وگو و در خصوص درخواست‌ها و نیازهای آنان دستور رسیدگی دادند.

پروژه‌های باقی مانده سنوات گذشته در سال جاری به سرانجام می رسند

پروژه‌های باقی مانده سنوات گذشته در سال جاری به سرانجام می رسند

انتهای پیام/

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۷
کد خبر: 36278

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =