ایمن‌سازی اصولی و فنی گود شاندیز توسط شهرداری تهران

معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۸ تهران روند ایمن‌سازی گود شاندیز از سوی شهرداری تهران را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار شهر، معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۸ تهران با بیان اینکه نزدیک به ۱۱ سال است که سازنده و کسی که از شهرداری پروانه ساخت دریافت کرده خلاف ضوابط شهرداری، گود شاندیز را رها کرده است، اظهار کرد: این شرایط، مشکلات عدیده‌ای ایجاد و با کمترین حادثه گود ریزش می‌کند و تمام ساختمان‌های اطراف را می‌بلعد.

وی با اعلام اینکه در دوره جدید ریاست قوه قضاییه، مدیریت دادگستری استان تهران و دادسرای تهران به معاونین تأکید شده که در این حوزه ورود جدی و کارساز داشته باشند، تصریح کرد: در همین راستا پس از گزارش شهرداری منطقه ۱۷ و دادسرای ناحیه ۳۷ دستورات قضایی مؤکد مبنی بر پر شدن این گود توسط مدیریت شهری صادر شد.

 معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه ۱۸ تهران با اشاره به بازدید از این گود و آخرین روند پر کردن آن، یادآور شد: هدف بازدید این بود که ببینیم شهرداری تا چه اندازه توانسته مشکلات را برطرف و این گود را به شکل فنی، دقیق و حساب شده پر کند که خوشبختانه کاملاً فنی و اصولی تا نیمه پر و به پیمانکار واگذار شده و نیروها مشغول به کار هستند تا معضل گود شاندیز برطرف شود.

وی تأکید کرد: دادسرای تهران و دادستان تأکید جدی دارند که در این گونه معضلات به داد مردم رسیده شود و هر جا قصور و گله‌مندی از سوی شهروندان مبنی بر غفلت و عدم اقدام بود دادستان‌های مناطق وارد شوند و مطالبه‌گری و احیای حقوق شهروندان را با دستورات قضایی جدی پیگیری کرده تا شهر به یک شهر ایمن و کامل برای سکونت شهروندان تبدیل شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ارزیابی ما این است که شهردار منطقه بسیار فعال بوده و حساسیت خاصی نسبت به این موضوع و مسائل و مشکلات شهروندان این منطقه دارد.

انتهای پیام/

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۱
کد خبر: 36284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 1 =