ارتقا و توسعه ایمنی معابر و تقاطع‌ها

شهردار منطقه ۱۰تهران، برنامه‌های راهبردی کوتاه مدت و بلند مدت سال ۱۴۰۲ معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه را تشریح کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ‌الصنایع» با اشاره به برنامه‌های راهبردی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه گفت: توسعه ایمن‌سازی و بهسازی پارکینگ طبقاتی، ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس، اجرای طرح‌های اصلاح هندسی برای بهبود حرکات ترافیکی وسایل نقلیه، نگهداری معابر، تقاطع‌ها و غیره با جدیت و سرعت در سال ۱۴۰۲ به اجرا خواهد رسید.

وی بیان کرد: به منظور روان‌سازی و ایمن سازی محور شهید نواب صفوی و جلوگیری از تردد عرضی عابران برای دسترسی به ایستگاه‌ها، جابه‌جایی و احداث چهار دستگاه ایستگاه بی‌آرتی در سامانه چهار تندرو در دست اقدام است.

شهردار منطقه ۱۰ افزود: از این تعداد، ۲ دستگاه ایستگاه اتوبوس صفدری در محور شمال به جنوب محور شهید نواب صفوی، یک دستگاه ایستگاه اتوبوس کمیل در محور شمال به جنوب و یک دستگاه ایستگاه اتوبوس امام خمینی(ره) در محور شمال به جنوب واقع شده است.

اخ‌الصنایع تأکید کرد: با انجام این جابه‌جایی‌ها در سطح منطقه، هیچ‌گونه تردد عرضی برای دسترسی مسافران به ایستگاه اتوبوس بی‌آرتی نخواهیم داشت و این امر موجب کاهش تصادفات منجر به فوت و جرحی می‌شود.

شهردار منطقه ۱۰ گفت: خط کشی گذرگاهی عابران به‌ویژه مراکز آموزشی، مدارس، تقاطع‌ها و شریان‌های اصلی در نواحی سه‌گانه از مهم‌ترین اقدامات ترافیکی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه در سال ۱۴۰۲ است.

ارتقا و توسعه ایمنی معابر و تقاطع‌ها

   

ارتقا و توسعه ایمنی معابر و تقاطع‌ها

ارتقا و توسعه ایمنی معابر و تقاطع‌ها

انتهای پیام/

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
کد خبر: 36324

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =