لزوم اطلاع‌رسانی به‌موقع و مؤثر و توجه ویژه به سرمایه‌های‌انسانی شهرداری‌تهران

در آستانه ۲۷ اردیبهشت‌ماه، «روز روابط عمومی و ارتباطات» مدیرکل سرمایه‌انسانی در نشستی صمیمانه این روز را به تلاش‌گران این عرصه تبریک گفت و از زحمات مدیر و کارشناسان این مجموعه تجلیل بعمل آورد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران، در این نشست که به‌منظور پاسداشت روز روابط عمومی و ارتباطات، با حضور اکبر مردانی مدیرکل سرمایه‌انسانی و جمعی از مدیران با مدیر و کارشناسان این عرصه در اداره‌کل برگزار شد، مدیرکل سرمایه‌انسانی نقش و جایگاه روابط عمومی را در عصر ارتباطات ضروری برشمرد و افزود: در عصر کنونی و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه‌ عرصه‌ها پیشتاز است، عملکرد روابط عمومی نقشی اساسی در سازمان ‌ایفا می‌کند.

وی روابط عمومی هر سازمان را اصلی‌ترین حلقه ارتباطی بین مدیران و کارکنان قلمداد کرد و وجود روابط عمومی قوی و پایدار جهت تبیین اهداف، عملکرد، نیازسنجی، اطلاع‌رسانی، ایجاد، حفظ و گسترش تعامل با کارکنان با بهره‌گیری از جریان ارتباطی مناسب را حائز اهمیت و انکارناپذیر دانست.

مردانی در ادامه با اشاره به نوع فعالیت اداره‌کل سرمایه‌انسانی، اطلاع‌رسانی به‌موقع و مؤثر به همکاران گرامی، احصا و شناسایی دغدغه‌های کارکنان، تکریم و رسیدگی به درخواست‌های ایشان و گزارش‌دهی مناسب از عملکرد و اقدامات صورت‌گرفته را از اهم وظایف روابط عمومی این اداره‌کل بیان کرد و اظهار داشت: علاوه بر انعکاس دستاوردها باید توجه ویژه‌ای به سرمایه‌های انسانی شاغل در شهرداری تهران داشته باشیم.

مدیرکل سرمایه‌انسانی در بخشی از سخنان خود به شکل‌گیری ساختاری منسجم برای اطلاع‌رسانی صحیح و جامع و رسیدگی به درخواست‌های همکاران گرامی اشاره و تصریح کرد: کارکرد مناسب روابط عمومی با حضور و فعالیت متصدیان متخصص، حرفه‌ای، خلاق و مستعد و همچنین تکریم ارباب‌رجوع، افزایش میزان رضایت‎مندی کارکنان را در بر خواهد داشت.

وی ادامه داد: تعامل بیشتر این بخش با کارکنان و انعکاس انتقادات، پیشنهادات و مشکلات آن‌ها به مدیران، سازمان را در جهت نیل به اهداف و برنامه‌ها یاری می‌نماید.

بر اساس این گزارش؛ در این نشست مدیرکل سرمایه‌انسانی ضمن استماع نقطه‌نظرات مدیر و کارشناسان روابط عمومی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی این عزیزان قدردانی کرد و در خاتمه با اهدای لوح تقدیر از ایشان تجلیل بعمل آورد و از درگاه خداوند متعال سلامتی و توفیق روزافزون حاضرین را خواستار شد.

انتهای پیام/

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱
کد خبر: 36332

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 10 =