نظارت و تسریع در اجرای پروژه های شهری ضروری است

شهردار منطقه ۲۰ در اولین جلسه کنترل پروژه منطقه در سال ۱۴۰۲ بر تلاش، نظارت مستمر و تسریع در شروع عملیات اجرایی پروژه‌های شهری برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سید محمد ناظم رضوی؛ ضمن بررسی آخرین وضعیت انعقاد قراردادهای مربوط به پروژه‌های طرح من شهردارم، تصمیمات لازم در راستای تسریع و بهبود مستمر و رفع موضوعات مربوط به فرآیند انعقاد قراردادها را اتخاذ کرد.

ناظم رضوی در این جلسه ضمن تاکید بر پیگیری لازم برای شروع عملیات اجرایی پروژه‌های توسعه محله‌ای، بر اجرای هر چه سریعتر مرمت آسیاب آبی، احداث پیاده راه مدرس و ساخت همراه سرا در بیمارستان شهدای هفتم تیر تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت ارزیابی عملکرد نواحی تاکید کرد: جلسات مشترک معاونین در نواحی برای بررسی چالش‌ها و موضوعات مرتبط با هر حوزه به صورت ماهانه برگزار شود.

ناظم رضوی مذاکره با خیرین و سرمایه‌گذاران جهت اجرای پروژه‌های مشارکتی را برای پیشرفت و بهبود روند اجرای پروژه‌ها ضروری دانست و گفت: موضوع بازچرخانی آب حائز اهمیت است و باتوجه به مشکلات ناشی از کمبود آب و ضرورت آبیاری فضای سبز، می‌بایست ضمن هماهنگی با سازمان  آب منطقه‌ای از سهم شهرداری در آب تصفیه خانه جنوب برای آبیاری فضاهای سبز استفاده شود.

شهردار منطقه تسریع بر اجرای پروژه‌های توسعه مسجد شیخ طاهر، احداث مرکز تجاری زائر، اجرای پروژه بهسازی بازار نو و اجرای عملیات پروژه‌های مرتبط با میراث فرهنگی را ضروری برشمرد.

انتهای پیام/

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
کد خبر: 36335

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =