روابط عمومی سرچشمه زلال اطلاعات و ارتباطات سازمانی

شهردار منطقه ۴ تهران همزمان با گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی با حضور در روابط عمومی این منطقه از مدیر و پرسنل خدوم روابط عمومی این منطقه تقدیر و تشکرکرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ " علی اصغر کمالی زاده"  ضمن تبریک فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی و تبریک به تمامی فعالان این عرصه گفت: بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روزافزون صنعت روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده مجموعه‌های مختلف تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه روابط عمومی در توسعه و پیشبرد اهداف شهرداری و در نهایت شهر اثرات غیر قابل انکاری دارد گفت: قدرت روابط عمومی در صلاحیت و صمیمیت آن است، با کوشش خردمندانه چنین روابط عمومی ای می توان در مردم اعتقادی بوجود آورد که همواره به اقدامات سازمان و مدیریت شهری خوشبین بوده و اعتماد نمایند.

کمالی زاده در ادامه گفت: روابط عمومی ها و رسانه ها با وجوه اشتراکی که دارند، سفیران همسان اطلاع رسانی در جامعه‌اند و این رابطه در صورتی موفقیت آمیز خواهد بود که قدرت کشف و پردازش اخبار سازمانشان را داشته باشند.

شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: این فرصت را مغتنم می شمارم تا از همکاران دلسوز و خدوم روابط عمومی منطقه ۴ که شبانه روز در تمامی چالش ها، مناسبت ها، مراسم و ... پا به پای مدیریت شهری پیش رو و فعال هستند تشکر کرده و از خداوند روزگاری سرشار از پیروزی و بهروزی را برایشان آرزو دارم.

انتهای پیام/

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
کد خبر: 36348

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =