روابط عمومی سفیر مدیریت شهری

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران از برپایی غرفه انعکاس فعالیت های روابط عمومی خبر داد و گفت: روابط عمومی یک سازمان خانه مردم و تریبون آن مجموعه است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ " ابوذر قهرمانی"با تبریک فرارسیدن هفته روابط عمومی و روز ارتباطات گفت: روابط عمومی بـه عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند.

وی ادامه داد: از این رو توجه ویژه بـه روابط عمومی، بـه عنوان نهادی کـه می‌تواند بـه صورت نظام‌مند، برنامه‌ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ با اشاره به برپایی غرفه انعکاس خدمات پرسنل خدوم روابط عمومی این منطقه در ساختمان مرکزی گفت: در روز اول این هفته غرفه فعالیت های حوزه روابط عمومی با انعکاس برنامه‌ها، نوشتن پیام تبریک و نظرسنجی از سوی کارکنان به نمایش گذاشته شد.

قهرمانی در پایان این روز را بـه فعالان این عرصه به ویژه همکاران سخت کوش و پرتلاش خود درمجموعه روابط عمومی شهرداری منطقه۴ و شهرداری تهران تبریک گفت و از خداوند روزگاری پرتلاش و موفق را برای آنها آرزو کرد.

انتهای پیام/

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
کد خبر: 36349

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 2 =