تعداد معتادان متجاهر را به صفر می‌رسانیم/ انجام ۵ میلیون و ۸۰۰ عملیات پلیسی در پایتخت طی سال گذشته

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: معتادین متجاهر را جمع‌آوری کردیم، این به این معنی نیست که تعداد آن‌ها صفر شده باشد ولی من به مردم قول داده‌ام که این مسئله تحت هر شرایطی صفر شود.

به گزارش خبرنگار شهر؛ صبح امروز سردار رادان در حاشیه مراسم افتتاح سایت مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ که با حضور علی نصیری، رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه مردم، دغدغه پلیس است. چند موضوع در تماس‌ها تلفنی بیشترین درخواست مردم بود است؛ موضوع ترافیک، راهنمائی و رانندگی مخصوصا سد معبر.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران افزود: موضوع بعدی که مردم تماس گرفته بودند سرقت، تصادفات رانندگی و بعد از آن هم سایر جرایم است.

وی خاطرنشان کرد: ما حتما در سرقت با هماهنگی دستگاه قضا برخورد خواهیم کرد؛ معتادین متجاهر را هم جمع‌آوری کردیم، البته این به این معنی نیست که تعداد این افراد صفر شده باشد ولی من به مردم قول داده‌ام که این مسئله تحت هر شرایطی صفر شود.

سردار رادان افزود: از زمان تولد مرکز فوریت‌های ۱۱۰ تا به امروز، درصد تماس‌ها و مشاوره مردم از پلیس روز به روز افزایش و نیاز به توسعه این مرکز مورد توجه قرار گرفت و سال ۱۴۰۱ حدود ۵۴ میلیون تماس به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ ثبت شده که ۲۲ میلیون تماس عملیاتی بوده که بر این اساس مأموریت‌ها انجام شد.

وی گفت: سهم تهران از این تماس‌ها و عملیات‌ها حدود ۱۴ میلیون تماس و ۵ میلیون و ۸۰۰ عملیات بوده است.

انتهای پیام/

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 36372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =