آغاز روایت قرار عاشقی پایتخت از باب الرضای تهران

روایت قرار عاشقی «مهرخواهری، مهربرادری» پایتخت با حضور شهردار منطقه ۱۵ و شرکت پرشور ۱۵۰۰ شهروند ولایی منطقه در مزار شهدای گمنام بوستان گلزار باب الرضای تهران آغاز و به مدت ده شب همزمان با دهه کرامت در یکی از مناطق تهران ادامه خواهد داشت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمدشیری شهردار منطقه در این مراسم ضمن تبریک فرارسیدن دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز ملی دختر به تشریح برنامه های فرهنگی در این منطقه پرداخت.

شیری با اشاره به نامگذاری منطقه ۱۵ به نام باب الرضای تهران گفت: سعی ما براین است که با بهره گیری مطلوب از این فرصت بتوانیم در حد توان برنامه های مختلف فرهنگی را در این منطقه و برای شهروندان شریف آن برگزار کنیم.

شهردار منطقه در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خواهر و برادر نخبه منطقه ۱۵ (حمیدرضا و الهام تیموری) قدردانی کرد و در ادامه از زینب شیری جعفرزاده دختر شهید مدافع حرم به عنوان حافظ کل قرآن کریم و دیگر شهیدزادگان مدافع امنیت و حرم منطقه تقدیر شد.  

برپایه این گزارش، روایت قرار عاشقی از ساعت ۱۷ با برپایی گذر رضوی شامل غرفه های متنوع فرهنگی، آموزشی، تفریحی، کودک، مشاوره حقوقی، چایخانه حضرت رضا (ع)، مشاوره های مذهبی ویژه بانوان و آقایان، مسابقات ورزشی و پرتاب دارت، قرآن بخوانید جایزه بگیرید، اجرای تن پوش های عروسکی، نقاشی، اهدای گل، پیکسل، توزیع اقلام آموزشی و فرهنگی، گریم کودک در قالب غرفه هایی با عناوین رواق های حرم مطهر، مثل دارالسلام، دارالذکر، دارالزهد، دارالرحمه، دارالسرور و ... آغاز شد و با برپایی استیج از ساعت ۲۰ تا ۲۲  ادامه پیدا کرد.

این گزارش حاکیست؛ استیج این برنامه نیز شامل اجرای گروه سرود خواهران و برادران نسیم رحمت، قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) توسط خادمین آستان قدس رضوی و آستان خواهر خورشید، همراه با اهتزاز پرچم امام رضا (ع)، اجرای خواننده و آتش بازی بود که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

شایان ذکر است؛ آئین افتتاح ویژه برنامه های دهه کرامت در بوستان گلزار منطقه ۱۵ با حضور شهردار منطقه، معاون اجتماعی و فرهنگی، رییس بنیاد شهید و مسئول کانون خدمت رضوی منطقه ۱۵ برگزار و در پایان با اهدای هدیه از دختران شهدای معزز مدافع حرم به مناسبت ایام خجسته دهه کرامت و روز دختر تقدیر شد.

همچنین این ویژه برنامه از شبکه ۵ سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
کد خبر: 36484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =