برگزاری ویژه برنامه های دهه کرامت در منطقه ۱۷

شهردار منطقه ۱۷ گفت: همزمان با فرارسیدن میلاد کریمه اهل بیت(ع) و آغاز دهه کرامت، شهرداری منطقه ۱۷ با برگزاری ویژه برنامه هایی این ایام خجسته را گرامی می دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی شهردار منطقه ضمن تبریک روز میلاد کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) و ایام دهه کرامت، گفت: همزمان با این روز فرخنده صبح امروز جشن بزرگ میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر با حضور بیش از ۶۰۰ دختر دانش آموز در سالن سینما بهاران برگزار شد.

وی افزود: همچنین به همین مناسب عصر امروز مراسم جشنی از ساعت ۱۷ در آستان مقدس امامزاده حسن(ع) برگزار می‌شود. روز سه شنبه ۲ خردداماه نیز دختران کودک کار میهمان ویژه برنامه جشنی در مجموعه ورزشی شهربانو خواهند بود.  

شهردار منطقه با اشاره به دیگر برنامه‌های روز دختر، تصریح کرد: به مناسب همچین روزی برنامه ها و جشن های متنوعی برگزار می شود؛ اعزام ۵۰ نفر از دختران منطقه به «جشن بزرگ آینده شبیه توست و نمایشگاه هزار امید»در برج میلاد، برگزاری تورهای تفریحی ویژه دختران، جشن نفس‌های تازه شهر با حضور مادران و نوزادان دختر، برگزاری جشن‌های محله ای، کارگاه‌های آموزشی، حضور دختران کارآفرین منطقه در نمایشگاه دستاوردها و دست آفریده‌های دختران در بوستان ملت و هفت تیر و مسابقه کتابخوانی از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسب این روز فرخنده در سطح منطقه برگزار می شود.

شنگی به ویژه برنامه‌های ولادت امام مهربانی‌ها اشاره و اظهار کرد: به مناسب میلاد هشتمین ستاره امامت و ولایت روز یک شنبه ۷ خردادماه، کاروان روایت عشق همراه با جشن‌های میدانی شاد و متنوع در آستان مقدس امامزاده حسن (ع) برگزار خواهد شد که این مراسم از شبکه پنج سیما پخش خواهد شد؛ به همین مناسبت کاروان سفیرعشق شامل خادمان رضوی با حمل پرچم متبرک آستان حضرت ثامن الحجج(ع) از گلزار شهدای زمزم، بهاران و ابوذر پیاده به سمت آستان مقدس امامزاده حسن (ع) خواهند رفت.

وی گفت: یکی دیگر از برنامه‌های ویژه و معنوی ایام دهه کرامت، برپایی چایخانه امام رضا(ع) به مدت ۹ روز در میدان های ابوذر و آستان مقدس امامزاده حسن (ع) است تا دل‌های عاشقان امام مهربانی‌ها را از هفدهمین تکه پایتخت به صحن و سرای حضرت رضا(ع) برده و از راه دور آنها را امام رضایی کند.

همچنین مراسم جشنی نیز در روز سه شنبه ۹ خرداد در مقابل  مسجد امام رضا (ع) واقع در خیابان غدیر قدرتی  از ساعت ۲۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
کد خبر: 36496

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =