اجرای طرح کریمه در شمال شرق پایتخت

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴ از اجرای طرح کریمه ویژه فرزندان زنان سرپرست خانوار که در درسهای مختلف ، پایه تحصیلی ضعیفی دارند، خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، "اسمعیل قضاتلو" با اعلام خبر  گفت: اجرای طرح کریمه با هدف تقویت درسی فرزندان دانش آموز زنان سرپرست خانوار از ابتدای سال تحصیلی  ۱۴۰۱  آغاز و تاکنون تعداد ۵۰ نفر از دختران و پسران دانش آموز زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند.
او افزود: این کلاس‌ها همچنان به منظور تقویت آنها در پایه های درسی ضعیف در حال برگزاری است.  

معاون شهردار منطقه ۴ در ادامه با اعلام مشارکت مجتمع آموزشی دانش در برگزاری این طرح گفت: با مشارکت مجتمع آموزشی دانش، پس از شناسایی و معرفی دانش آموزان، نسبت به آموزش رایگان ایشان در پایه های مختلف درسی اول تا دوازدهم اقدام شده است.

قضاتلو به بازدید از مجتمع آموزشی دانش اشاره کرد و افزود: به منظور ارزیابی نحوه حضور دانش آموزان تحت پوشش این طرح و بررسی وضعیت درسی آنها از مجتمع آموزشی دانش در فلکه دوم تهرانپارس بازدید به عمل آمد.

معاون شهردار منطقه ۴ در پایان اعلام کرد: مقرر شده تا دانش آموزانی که در این طرح نمرات مطلوب کسب می‌کنند  از یک دوره تشویقی آموزشی رایگان شنا برخوردار شوند و  به همین منظور این دانش آموزان توسط مدیریت مجتمع دانش به اداره امور بانوان منطقه ۴ معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
کد خبر: 36501

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =