اجتماع ۴۰۰۰ نفری دختران در قبله تهران برگزار شد

شهردار منطقه ۲۰ گفت: در گرامیداشت ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت اجتماع ۴۰۰۰ نفری دختران شهر تهران با عنوان «آینده شبیه توست» در حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ضمن تبریک فرا رسیدن ایام با سعادت دهه کرامت و روز ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: برنامه «آینده شبیه توست» در اولین روز دهه کرامت با حضور۴۰۰۰ هزار نفری دختران شهر تهران که به سن تکلیف رسیده اند با حضور پر شور و نشاط و متاثر از فضای نورانی آن آستان و ایام با سعادت دهه کرامت و روز ولادت با سعادت حضرت معصومه (س) در مصلای حرم حضرت حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد.

ناظم رضوی افزود: با عنایت به اهمیت تربیت و رشد فردی و اجتماعی دختران، ضرورت دارد تا برنامه ریزی‌ها و سرمایه‌گذاری‌هایی در تقابل با اقدامات دشمنان علیه دختران صورت گیرد و به همین دلیل، امسال برنامه‌های متفاوت‌تری به مناسبت روز دختر با محوریت آستان حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) تدارک دیده شده است.

مهدی مالمیر معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۰گفت: اجرای گروه‌های سرود بنات الحیدر و احسان و گروه پریماه شبکه دو سیماب و برادران دوقلوی فقانی از برنامه های متنوع و شاد جشن تکلیف دختران بود.

او برپایی جشن و تجلیل از دختران در مدارس دخترانه، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، راه اندازی پویش‌های متنوع در فضای مجازی و تبلیغات محیطی و رسانه‌ای، برگزاری مراسم تجلیل از مادران (طرح شکوه مادری) در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)، برپایی چایخانه حضرتی، همایش حضور با شرکت خادمیاران در حرم حضرت عبدالعظیم و خطبه خوانی را از جمله برنامه‌های دهه کرامت عنوان کرد.

همچنین این برنامه با حضورحجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسگر تولیت آستان حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، سید محمد ناظم رضوی شهردار منطقه ۲۰، مریم اردبیلی مدیر کل امور بانوان، مهدی مالمیر معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۰، یعقوب ایمانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو، محسن نوروزیان مدیر اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری برگزار شد.

در پایان این مراسم بسته فرهنگی و روسری و بسته پذیرائی به شرکت کنندگان اهدا شد.

انتهای پیام/

۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
کد خبر: 36548

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =