تقدیر معاون میراث فرهنگی از خانه موزه خیابان ولیعصر (عج)

علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی و گردشگری از عملکرد سازمان زیباسازی شهر تهران در حمایت از خانه موزه خیابان ولیعصر (عج) تقدیر کرد.

به گزارش شهر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی با ارسال لوح تقدیری در روز جهانی موزه‌ها و هفته بزرگداشت صنایع‌ دستی که با شعار موزه‌ها، پایداری و به‌زیستی آغاز به فعالیت کرده‌است، از عملکرد سازمان زیباسازی شهر تهران در حمایت از نهاد موزه خیابان ولیعصر و حفاظت و معرفی آثار و سرمایه‌های فرهنگی-تاریخی کشور تقدیر کرد.

قائم مقام وزیر در پیام خود با اشاره به روز جهانی موزه‌ها و هفته بزرگداشت میراث فرهنگی، این مجال را زمانی برای  یادآوری و تقدیر اقدامات موزه‌داران و متخصصان و پژوهشگرانی که در پاسداشت و معرفی فرهنگ و تمدن ایران عزیزمان نقش داشته‌اند، دانسته است.

بر اساس این گزارش؛ در بخشی از این تقدیرنامه علی دارابی با اشاره به تلاش‌های ارزشمند سازمان زیباسازی‌ در حمایت از نهاد موزه خیابان ولیعصر که موجب حفاظت و معرفی آثار و سرمایه‌های فرهنگی_تاریخی کشور شده‌است؛ تقدیر کرد.  

انتهای پیام/

۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
کد خبر: 36553

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =