جشنواره فرهنگی، اجتماعی ماه هشتم در میدان مشق کلید خورد

شهردار منطقه ۱۲ از برپایی جشنواره ماه هشتم به همراه چایخانه حضرت امام رضا (ع) در فضای پیرامونی بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران به نمایندگی از آستان قدس رضوی برای نخستین‌بار خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه ضمن گرامی‌داشت آغاز دهه کرامت درباره برپایی جشنواره ماه هشتم در محوطه تاریخی باغ‌ملی (میدان مشق) گفت: هم‌زمان با میلاد خجسته حضرت معصومه (س) و روز دختر، این جشنواره فرهنگی-اجتماعی افتتاح شد و به مدت ۱۰ روز در خدمت شهروندان خواهد بود.

یزدی جاذبه‌های تاریخی منطقه ۱۲ را ظرفیت مناسبی برای برپایی جشنواره‌های مناسبتی دانست و افزود: از آنجا که میدان مشق و سردر باغ ملی، مورد توجه همه شهروندان تهرانی است، بهره‌مندی از این فضا، فرصت مناسبی برای برپایی رویدادهای فرهنگی و اجتماعی با سبک و سیاقی متفاوت در اختیار ما قرار می‌دهد که همواره رویدادهای برپاشده در آن با استقبال خوبی از سوی مردم روبه‌رو می‌شوند.

یکشنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه، جشنواره ماه هشتم شهرداری منطقه ۱۲ با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، نرگس معدنی‌پور، علیرضا نادعلی، زهرا شمس‌احسان و سیداحمد علوی بودند به همراه امیر یزدی، شهردار منطقه، سیدامیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی و تنی چند از مدیران شهری دیگر در میدان مشق افتتاح شد.

ساداتی درباره این جشنواره توضیح داد: در این جشنواره به جز برپایی غرفه‌های متنوع فرهنگی-هنری و میز خدمت سلامت، چایخانه حضرت رضا (ع) به نمایندگی از آستان قدس رضوی برای نخستین‌بار به منظور ایجاد حس معنوی در فضای پیرامونی بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران یعنی کتابخانه و موزه ملک برپا شد.

وی همچنین بیان کرد: این جشنواره از روز یک‌شنبه ۳۱ اردیبهشت تا چهارشنبه ۱۰ خردادماه در میدان مشق تهران برپاست و شهروندان برای بهره‌مندی از خدمات ارائه‌شده می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۸ به ضلع جنوب غربی میدان مشق به نشانی «خیابان امام خمینی (ره)، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق)» مراجعه کنند.

انتهای پیام/

۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
کد خبر: 36556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 8 =