از ابتدای سال چه میزان گوشت و مرغ تنظیم بازاری در میادین میوه و تره‌بار عرضه شده است؟ 

معاون بهره‌برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران در مورد میزان گوشت و مرغ تنظیم بازاری توزیع شده در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد. 

محمد سراب‌نشین در گفت و گو با خبرنگار شهر در مورد میزان گوشت و مرغ تنظیم بازاری در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در سال جاری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا روز ۲۷ اردیبهشت ماه ۴۲۷۲ تن مرغ گرم و ۳۴۵۳ تن مرغ منجمد در غرف پروتئینی میادین و بازارهای مربوط به سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران عرضه شده است. 

وی افزود: ۹۸۲ تن گوشت گوساله گرم و همچنین ۸۱ تن گوشت گوساله منجمد تا ۲۷ اردیبهشت ماه امسال در غرف پروتئینی میادین  و بازارهای مربوط به سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران عرضه شده است. 

سراب‌نشین ادامه داد: ۴۷۲ تن گوشت گوسفندی گرم و ۱۲۹ تن گوشت گوسفندی منجمد هم از ابتدای سال جاری در غرف پروتئینی میادین و بازارهای مربوط به سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران عرضه شده است. 

سراب‌نشین با اشاره به مناسب بودن قیمت های گوشت و مرغ تنظیم بازاری توزیع شده در سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران نسبت به سطح شهر ادامه داد: تلاششده تا کیفیت محصولات هم به نسبت قیمت مناسب و قابل قبول باشد.

انتهای پیام/

۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۸
کد خبر: 36577

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =