صیانت از بیت المال و حقوق شهروندان از جمله مهم‌ترین اولویت‌های دستگاه‌های نظارتی است

آئین تکریم و معارفه مدیر اداره حراست منطقه ۲۱ با حضور "علی رحیمی" رئیس مرکز حراست امور مناطق، "محمدرضا پوریافر" شهردار، معاونین، مدیران ارشد شهری و شهرداران نواحی سه‌گانه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ محمدرضا پوریافر شهردار منطقه در ابتدای این جلسه ضمن تبریک دهه پر خیر و برکت کرامت، گفت: شهرداری تهران باتوجه به ارائه ۳۲۰ نوع خدمت در مواجهه مستقیم با عموم شهروندان است. نوع کار در منطقه ۲۱ باتوجه به ساختار متفاوت جغرافیایی و همجواری صنعت و سکونت، نسبت به سایر مناطق ۲۲گانه از تفاوت منحصربه‌فردی برخوردار است.

وی ادامه داد: جلوگیری از تضییع و صیانت از بیت المال، حفظ حقوق شهروندان و نظارت بر روند خدمت‌رسانی از جمله مهم‌ترین اولویت‌های کاری نهاد نظارتی حراست در شهرداری تهران است‌. هرچه این این سه مهم با روحیه خدمت و سلامت بیشتری عجین باشد، مردم طعم شیرین خدمت را بیشتر می‌چشند.

در ادامه این جلسه "علی رحیمی" رئیس مرکز حراست امور مناطق گفت: تغییر و تحولات در عرصه مدیریتی بسیار متداول است و از توانمندی‌های افراد در جایگاه‌های دیگری بهره‌برداری می‌شود. می‌بایست طوری انجام وظیفه کرد تا طعم شیرین خدمت صادقانه خدمتگزاران به کام مردم بنشیند.

وی تاکید کرد: تمامی موضوعات در حوزه مناطق ۲۲گانه شهر تهران می‌بایست با همفکری مدیران حراست و شهرداران مناطق پیش رود. با بروکراسی ها، نامه‌نگاری‌های بیش از حد معمول، کاغذبازی ها و گزارشات غیرضروری؛ کار مردم را به تعویق نیندازیم.

"مهدی محمدی" مدیر پیشین حراست منطقه ۲۱ نیز طی این جلسه گفت: در حدود پانزده ماهی که توفیق خدمت در مجموعه مدیریت شهری منطقه ۲۱ را داشتم؛ برحسب شرع، قانون و اخلاق گام برداشتیم و دیدگاه پیشگیرانه و صیانت از حقوق کارکنان و شهروندان را سرلوحه اقدامات اجرایی قرار دادیم.

"محسن کریمی" مدیر جدید حراست منطقه ۲۱ نیز بابت توفیق و فرصت خدمت در مجموعه مدیریت شهری منطقه و اعتماد مدیران ارشد به وی قدردانی کرد.

همچنین از زحمات "مهدی محمدی" مدیر پیشین حراست منطقه ۲۱ طی دوران مسئولیتش تجلیل و "محسن کریمی" به عنوان سرپرست جدید این حوزه معرفی شد.

انتهای پیام/

۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶
کد خبر: 36584

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =