نشست شورای مدیران اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برگزار شد

نشست شورای مدیران اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به همت سازمان ورزش و با هدف تبیین چگونگی برگزاری رقابت های قهرمان شهر(۲) برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، این نشست پیرامون چگونگی برگزاری مسابقات قهرمان شهر(۲) در دو بخش بانوان و آقایان و با حضور توکلی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری، معاونین اجتماعی مناطق ۲۲ گانه و اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش و معاونین این سازمان، انجام و طی آن با توجه به تجربیات مناطق مختلف در جریان رقابت‌های قهرمان شهر(۱)، چالش‌های پیش روی، بررسی و راهکارهای مدیریتی متناسب مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در جریان این نشست که در آکادمی ورزش شهروندی برگزار شد، مواردی همچون لزوم استفاده از تمام ظرفیت های شهرداری همچون همکاری مطلوب سازمان  زیبا سازی، سازمان فرهنگی و هنری، بوستان‌ها و ... و نیز تعامل با نهادهای مختلف از جمله آموزش و پرورش، مساجد، دانشگاه‌ها، فدراسیون‌های ورزشی به منظور برگزاری مسابقات قهرمان شهر(۲) مورد تأکید قرار گرفت.

بر این اساس و با پیشنهاد اوجاقی، تمام افرادی که در هر یک از رشته های قهرمان شهر، ثبت نام می کنند، می‌توانند از امکانات سازمان ورزش استفاده کنند.
 

انتهای پیام/

۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷
کد خبر: 36603

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =