میز خدمت شهردار منطقه ۲۱ با شهروندان به ایستگاه سوم رسید

محمدرضا پوریافر شهردار منطقه ۲۱ با حضور در مسجد سیدالشهداء(ع) شهرک شهید هاشمی نژاد؛ ضمن دیدار و گفت‌وگو با شهروندان و نمازگزاران، دستور رسیدگی به درخواست‌های به‌حق شهروندی را در قالب برپایی میز خدمت صادر کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ میز خدمت با حضور شهردار و معاونین دیار پیشرفت و نوآوری، نمایندگان سرکلانتری، پلیس راهور، آب و فاضلاب و شورای حل اختلاف با هدف دیدار چهره به چهره و بدون واسطه مدیران با شهروندان ساکن در شهرک شهید هاشمی نژاد و رسیدگی به درخواست‌های به‌حق آنان در حوزه امور مرتبط با شهر و شهروندی در مسجد سیدالشهداء(ع) برگزار شد.

در این دیدار مردمی که اطلاع‌رسانی‌های لازم درخصوص برگزاری از دو روز قبل از طریق بنرهای پرتابلی و بسترهای مجازی محلی انجام گرفته بود؛ شهروندان ساکن در شهرک شهید هاشمی نژاد ناحیه یک ضمن بیان درخواست‌های خود از مجموعه مدیران شهری و سایر نمایندگان نهادهای خدمت‌رسان حاضر در میز خدمت؛ از توجه و حساسیت آنان در رفع مشکلات مردم تقدیر کردند.

بر اساس این گزارش؛ نهضت دیدار مردمی و برپایی میز خدمت شهردار منطقه ۲۱ و سایر مدیران نهادهای خدمت‌رسان در مسجد سیدالشهداء(ع) با استقبال بی‌نظیر شهروندان همراه شد و تا پاسی از شب ادامه داشت.

انتهای پیام/

۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
کد خبر: 36639

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =