برگزاری چهارمین مجمع مشورتی و تخصصی محلات شهر تهران در منطقه ۱۹

چهارمین نشست مجمع مشورتی و تخصصی محلات با حضور رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران، شهردار و مدیران منطقه ۱۹، نخبگان، معتمدین و شورایاران محلات منطقه، عصر دوشنبه یکم خرداد برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد آقا میری در چهارمین مجمع مشورتی و تخصصی با محلات منطقه ۱۹ ضمن گرامیداشت دهه ولایت گفت:  نقشه راه خوبی در این دیدارها طراحی می شود و تداوم این جلسات در دستور کار ما قرار دارد و بنا داریم تا با معتمدین محلات در تمامی مناطق در چندین نوبت جلسه برگزار کنیم تا از نزدیک در جریان مشکلات و روند رسیدگی به آنها قرار گیریم.  

رییس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در این جلسات قرار است مشکلات را با نظر نخبگان و معتمدین محلات هدفمند احصاءکنیم، افزود: پیگیری مشکلات محلات و مطالبات مردمی در حوزه های مرتبط با امور شهری پیش از برگزاری این نشست ها از طریق ارتباط مستقیم با مردم در مساجد صورت می گیرد و توانستیم با حضور در مساجد، برخی مشکلات  و نظرات مردم را از نزدیک شناسایی و برای رفع آنها تلاش کنیم، اما پس از آسیب شناسی، به این نتیجه رسیدیم که علاوه بر مساجد برای دریافت نظرات نخبگان و معتمدین محلات در خصوص گزارش عملکرد مناطق در حوزه‌های مرتبط با شهرداری، این نشست ها را نیز  طراحی کنیم.  

وی ادامه داد: ارزیابی ساختارها، فرآیندها، تعاملات، نوع عملکرد و برنامه‌های مرتبط با حوزه مشارکت‌های اجتماعی در محلات و مناطق و نهایتا تسهیل و گسترش مشارکت شهروندان در مدیریت شهری در مقیاس محله از دیگر اهداف ما از تشکیل مجمع مشورتی تخصصی با محلات است.

در این جلسه تورج فرهادی شهردار منطقه در بحث احداث بیمارستان با تأکید به پیگیری‌های صورت گرفته بیان کرد: به همین منظور در مجاورت پارک ترافیک  واقع در بلوار شقایق محله شکوفه زمینی در نظر گرفته شده است که پرونده آن در کمیسیون ماده ۵ در حال تصویب است و پس از آن  با جلب مشارکت بخش خصوصی اجرا خواهد شد.

ضمن اینکه موقوفه جراح تهرانی با مشارکت بیمارستان بقیه الله اعلام آمادگی خود را در خصوص احداث مجموعه بیمارستانی تروما با توجه به دروازه‌ای بودن منطقه و عبور ۲۲ استان از این محدوده برای ورود به پایتخت و ارائه خدمات سلامت محور به بیماران را اعلام آمادگی کرده است.

انتهای پیام /

۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
کد خبر: 36656

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =