برنامه هم‌اندیشی و رسیدگی به مشکلات کارکنان به منطقه ۸ پایتخت رسید

در ششمین برنامه بازدید و هم‌اندیشی و رسیدگی به مشکلات کارکنان، مدیران اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران در شهرداری منطقه ۸ حضور یافتند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران، نخستین برنامه بازدید و هم‌اندیشی مدیران اداره‌کل سرمایه‌انسانی در سال جاری با هدف رسیدگی به مشکلات کارکنان، با حضور اکبر مردانی مدیرکل سرمایه‌انسانی و جمعی از معاونین و مدیران در منطقه ۸ برگزار و پیرامون مسایل و چالش‌های مرتبط با حوزه سرمایه‌انسانیِ این مجموعه به بحث و تبادل‌نظر پرداخته شد.

در نشست هم‌اندیشی با مسئولان منطقه توضیحاتی در خصوص عملکرد و همچنین مشکلات و معضلات موجود در منطقه از سوی تنهایی شهردار منطقه ارائه شد و مدیرکل سرمایه‌انسانی پس از بررسی موارد مطروحه، رهنمودها و توصیه‌های لازم را ابلاغ کرد.

در این برنامه مردانی ضمن تبریک دهه پر خیر و برکت کرامت، از اقدامات صورت‌پذیرفته قدردانی کرد و در ادامه سرمایه‌انسانی هر سازمان را ثروت آن مجموعه برشمرد و افزود: سرمایه‌انسانی در هر سمت و جایگاهی، نقشی کلیدی در رشد، پویایی و موفقیت سازمان ایفا می‌نماید.

وی با اشاره به مسئولیت اداره‌کل سرمایه‌انسانی مبنی بر انجام کلیه فعالیت‌ها و خط مشی‌های مربوط به کارکنان شهرداری تهران بر مدیریت صحیح سرمایه‌انسانی تاکید کرد.

مدیرکل سرمایه‌انسانی در بخشی از سخنان خود به پیامدهای منفی و اثرات زیان‌بار رفتارهای ناعادلانه و تبعیض در بین کارکنان اشاره کرد و اظهار داشت: فراهم‌سازی بستر و محیطی سالم و منصفانه برای کارکنان سهم مؤثری در ارتقای سطح رضایت‌مندی ایشان خواهد داشت.

مردانی در ادامه خواستار احصا و رسیدگی به دغدغه‌ و نیازهای کارکنان، تکریم، حفظ و تقویت انگیزه همکاران، توانمندسازی و احقاق حقوق قانونی آن‌ها با رویکردی عدالت‌محور شد و گفت: رفتار عادلانه و توجه به خواسته کارکنان منجر به بهبود عملکرد، بهره‌وری و کیفیت کار کارکنان می‌شود و ثمره آن دستیابی و پیشبرد اهداف عالیه مدیریت شهری و ارایه خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان خواهد بود.

همچنین در خاتمه مدیرکل سرمایه‌انسانی با همراهی جمعی از معاونین و مدیران خود و مسئولان منطقه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، از نزدیک با همکاران شاغل در این منطقه دیدار و گفت‌وگو کردند.

بر اساس این گزارش؛ مدیرکل سرمایه‌انسانی به درخواست بیش از ۸۰ نفر از همکاران منطقه رسیدگی کرد و پس از بررسی موارد مطروحه از سوی این عزیزان، دستورات لازم در چهارچوب مقررات و ضوابط قانونی را ارائه داد.

انتهای پیام/

۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶
کد خبر: 36664

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =