مشاوره روانشناسی، تست قند و فشار خون و تست اچ‌.آی‌.وی رایگان

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ از برپایی میز خدمت سلامت در ضلع شمالی میدان شوش به مناسبت دهه کرامت خبر داد و گفت: در این میز خدمت، برای نخستین‌بار تست اچ‌.‌آی.وی رایگان نیز ارائه شد.

به گزارش شهر یه نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، سیدامیرحسین ساداتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۲ ضمن گرامی‌داشت ولادت حضرت معصومه (س) و دهه کرامت گفت: به برکت این میلاد خجسته و این ایام پرفیض و فضیلت، ارائه خدمات سلامت‌محور به محلات کم‌برخوردار شوش و هرندی در دستور کار قرار گرفت.

ساداتی هدف از این اقدام را ارتقای سلامت شهروندان و کمک به بهداشت فردی و اجتماعی این محلات بیان کرد و افزود: به منظور کمک به کنترل بیماری اچ.آی.وی در این محلات که احتمال شیوع این بیماری در آنها به دلیل قرارگرفتن در معرض آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد افزایش می‌یابد، برای نخستین‌بار امکان انجام تست رایگان اچ.آی.وی در این برنامه مهیا شد.

صبح امروز، چهارشنبه، سوم خرداد به مناسبت دهه کرامت، میز خدمت سلامت شهرداری منطقه ۱۲ به‌ویژه برای افراد آسیب‌پذیر و در معرض آسیب، همچنین بی‌خانمان‌ها در ضلع شمالی میدان شوش برپا شد. استقرار یک دستگاه اتوبوس برای تست اچ.آی.وی رایگان و خدماتی نظیر مشاوره روانشناسی و تست فشار و قند خون از جمله برنامه‌های سلامت‌محور ارائه‌شده در این میز خدمت بود که با استقبال خوبی از سوی مردم روبه‌رو شد.

برپایی ایستگاه صلواتی و پخش شربت در دهه کرامت در مجموعه بهاران منطقه از دیگر اقدامات صورت‌گرفته توسط شهرداری منطقه ۱۲ برای افراد آسیب‌دیده تحت پوشش این مجموعه در این ایام بود.

انتهای پیام/

۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 36716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 17 =