عملیات آماده سازی پهنه تحویلی منطقه ۱۵در حرم مطهر برای میزبانی از زائران

عملیات پاکسازی و آماده سازی بزرگترین پهنه حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) به منظور میزبانی شایسته از زائران همزمان با سی و چهارمین سالگرد ارتحال آن حضرت، از سوی منطقه ۱۵ پایتخت آغاز شد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، صدیقی سرپرست حوزه خدمات شهری و محیط زیست منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: در آستانه سی و چهارمین سالروز ارتحال معمار و بنیانگذار انقلاب اسلامی به منظور فراهم سازی بستر مناسب برای حضور زائران حرم مطهر و ارائه خدمات بهینه؛ عملیات پاکسازی پهنه تحویلی منطقه در بخش‌های مختلف خدمات شهری منطقه از ۳۱ اردیبهشت آغاز شد و  تا ۱۴ خرداد و پایان مراسم ارتحال ادامه خواهد داشت.

بر پایه این گزارش، صدیقی در ادامه خاطر نشان کرد:  با توجه به اهمیت نگهداشت محیط داخلی و پیرامونی حرم مطهر امام خمینی (ره) پاکسازی روزانه این محدوده با استفاده از ظرفیت‌های حوزه خدمات شهری و فضای سبز با بهره گیری از ۳۵ نیروی پاکبان و باغبان و به کارگیری ماشین آلات مکانیزه عملیات رفت و روب معابر، کند و کوب فضای سبز، حذف علف های هرز و همچنین حذف زوائد فیزیکی و رنگ آمیزی جداول و المانهای شهری در حال انجام است.

وی یاداور شد:  ۸  هکتار از مساحت پهنه تحویلی منطقه قابل رفت و روب و مابقی فضای سبز است که در حال آماده سازی برای پذیرایی از زائران حرم مطهر است.

انتهای پیام/

۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
کد خبر: 36735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 3 =