۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
کد خبر: 36760
نهضت آسفالت ادامه دارد

معاون فنی و عمرانی منطقه۱۱ اعلام کرد: بازسازی معابر در دست اقدام است و نهضت نوسازی آسفالت در محلات مرکزی شهر با سرعت در حال اجرا است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۱؛ محمد سلیمی معاون فنی و عمرانی منطقه ضمن اعلام خبر تداوم نهضت آسفالت و مرمت معابر در محلات ۱۷گانه گفت:در  اجرای طرح نگهداشت شهر ، باز سازی معابر در دست اقدام است و  در ناحیه سه در کوچه بینا واقع در خیابان خرمشهر، و کوچه دوم بینا از سمت خیابان کمالی و کوچه تیمورا٬ اجرای نیم نهر به طول ۱۶۵ متر طول اجرا شد.

وی افزود: همچنین با هدف رفع نواقص ترددی در محور های کوچک مقیاس که مورد رضایتمندی مردم است؛ به میزان ۱۰۲۰ متر مربع روکش دستی آسفالت٬ بالغ بر میزان ۱۱۲ تن آسفالت با هدف خدمات رسانی مطلوب به شهروندان منطقه۱۱ در ناحیه سه انجام شد.

معاون فنی و عمرانی منطقه۱۱ تهران تصریح کرد: در ناحیه۴ نیز٬ احداث نیم جوی در بن بست نو منشعب کوچه رودکی متصل به خیابان مختاری به طول ۴۶ متر اجرایی شد و زیر سازی و اصلاح شیب بندی معبر مذکور نیز توسط عوامل اجرایی اقدام شد و اجرای آسفالت به متراژ تقریبی ۲۹۴ متر مربع نیز از دیگر خدمات این نهضت بوده است. 

سلیمی در انتها گفت: احداث کانیو در خیابان ایزدی نیک به طول تقریبا۱۲۰متر و پخش مخلوط و زیر سازی خیابان به مساحت تقریبی ۱۲۰۰مترمربع برای پخش آسفالت به متراژ ۹۰مترمربع(تاکنون) انجام شده و ادامه زیر سازی و پخش آسفالت نیز در حال اجرا است.

انتهای پیام/

۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
کد خبر: 36760

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =