اجرای ویژه برنامه‌های سلامت محور در هفته ملی بدون دخانیات در منطقه ۲۲

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ از اجرای ویژه برنامه های هفته ملی بدون دخانیات با حضور کارشناسان و مسئولین خانه‌های سلامت منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، حامد خداوردی با اعلام این خبر گفت: با تلاش مدیران و کارشناسان سلامت منطقه برنامه‌های متنوع سلامت محور در محلات همزمان با هفته ملی بدون دخانیات و با شعار"سیگار یا سلامتی، انتخاب باشماست" برگزار می شود.

خداوردی در ادامه افزود: برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دریاچه شهدای خلیج فارس، جمع آوری فیلتر سیگار، تشکیل حلقه اعتراضی کودکان، سخنرانی علمی، ورزش گروهی، مسابقات ورزشی و تئاترهای آموزشی با مشارکت انجمن بدون دخانیات به همراه آموزش نقاشی و نمایشگاه نقاشی کودکان، اسپیرومتری، مشاوره کودکان، مشاوره ترک دخانیات، تهیه طومار نقاشی کودکان و..، بازدید از کمپ ترک دخانیات بانوان به همراه یوگای خنده، ویزیت رایگان پزشکی، مامایی و.. از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در هفته ملی بدون دخانیات در این منطقه خواهد بود.

وی در ادامه از اجرای پویش نه به دخانیات در اماکن پر تردد سطح منطقه همچون بوستان ها و میادین میوه و تره بار منتخب با حضور کودکان خبر داد و گفت: تقدیر از فعالان کانون پیشگیری از دخانیات، عضو گیری کانون، انتشار طرح های گرافیکی، برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی، برپایی میز خدمت به همراه خدماتی همچون مشاوره پیشگیری از دخانیات، پایش قند و فشار خون و ..توزیع پمفلت و بروشورهای آموزشی و ..از دیگر اقداماتی است که در این هفته برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
کد خبر: 36780

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 2 =