دیدار مسجد محور رئیس بازرسی شهرداری تهران در منطقه۸

️شهرداری منطقه۸ در ادامه دیدارهای مسجد محور رئیس بازرسی شهرداری تهران در پایتخت، میزبان داود گودرزی در مسجد خامس آل‌عبا بود.

️به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛ داود گودرزی رئیس بازرسی شهرداری تهران دیدار مردمی خود در مساجد پایتخت را در منطقه۸ برپا و با همراهی فاطمه تنهایی شهردار منطقه در مسجد خامس آل‌عبا با شهروندان دیدار و گفت‌وگو کرد.

️در این دیدار رئیس بازرسی شهرداری تهران ضمن تبریک ایام دهه کرامت و گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و یاد شهدا و تشکر از شهردار منطقه۸ در حل مشکلات شهروندان گفت: برای رسیدگی به چالش‌ها در تهران، هر هفته و در روز چهارشنبه در یک منطقه حضور پیدا می‌کنیم تا پای صحبت شهروندان بنشینیم تا بتوانیم گره‌ای از مشکلات شهری باز کنیم.

️وی از نمازگزاران این مسجد طلب دعای خیر در توفیق خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان کرد و ادامه داد: هدف ما خدمتگزاری است و با کمک هم مشکلات مرتفع می شود.

️در حاشیه این دیدار مردمی، فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸، هدف از برپایی میز خدمت در مساجد منطقه را ارتقای خدمات رسانی و رسیدگی به مشکلات محله و دیدار بدون واسطه با شهروندان دانست و گفت: دیدار چهره‌به‌چهره در مساجد در کنار دوشنبه‌های پاسخگویی که هر هفته در ساختمان مرکزی برگزار می‌شود، تسریع در حل مشکلات و رضایتمندی شهروندان را به دنبال دارد.

️در ادامه این دیدار مردمی و میز خدمت، شهروندان ضمن گفت‌وگو با مدیران ارشد شهری، درخواست‌های شفاهی و مکتوب خود را با رئیس بازرسی شهرداری تهران و شهردار منطقه۸ و مدیران حوزه ‌های اجرای این منطقه درمیان گذاشتند.

انتهای پیام/

۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
کد خبر: 36787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =