زمین چمن مصنوعی شهر سالم(۲) بازگشایی و به بهره برداری رسید

زمین چمن مصنوعی شهر سالم (۲) در منطقه ۲۰ شهرداری تهران در قاب شنبه‌های امید و افتخار بازگشایی و به بهره برداری رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، پس از حدود ۳ سال تعطیلی زمین چمن مصنوعی شهر سالم (۲) و ایجاد وقفه در ارائه خدمات به شهروندان این منطقه، امروز؛ شنبه، ۶ خرداد ماه جاری با حضور "حسین اوجاقی" مدیرعامل سازمان ورزش و نیز" سید محمد ناظم رضوی" شهردار منطقه ۲۰ بازگشایی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

چندی پیش نیز "مهدی مالمیر" معاون امور فرهنگی و اجتماعی منطقه ۲۰ شهرداری با حضور در سازمان ورزش، در خصوص چگونگی استفاده شهروندان از تمام ظرفیت های ورزشی موجود، با "حسین اوجاقی" مدیرعامل این سازمان دیدار و گفت‌وگو کرده بود

وی ضمن اشاره به اقبال نوجوانان و جوانان این منطقه به ورزش‌هایی همچون فوتبال و لزوم توجه به اقشار محروم و مناطق کم درآمد، تصریح کرد: استقبال نوجوانان و جوانان از ورزش به خصوص فوتبال، نیازمند توجه به زمین‌های چمن موجود و احیای داشته‌های فعلی است که می تواند به تحقق اهداف عالی ورزش و تدابیر و سیاست‌های کلان مدیریت شهری منجر شود.

بر این اساس، زمین چمن شهر سالم(۲) بازسازی و با سیاستگذاری واحد و یکپارچه شهری در اختیار عموم شهروندان قرار گرفته است.

حسین اوجاقی در آیین افتتاحیه این زمین از عزم سازمان متبوع خود برای ارائه خدمات به اقشار کم درآمد در راستای ایجاد عدالت اجتماعی و دسترسی آسان و ارزان عموم شهروندان به ورزش و امکانات ورزشی سخن گفت و افزود: به منظور بهره مندی کامل شهروندان منطقه ۲۰، خدمات به تیم های ورزشی، تا پایان سال جاری با نظر و هماهنگی شهرداری منطقه انجام می شود.

وی در ادامه به لزوم بازسازی و تغییرات لازم در زمین چمن مدرس نیز اشاره کرد و افزود: استفاده از تمام امکانات ورزشی برای ایجاد شهری سالم، بانشاط و پویا ضروری و مطالبه مدیریت شهری و شهروندان تهرانی است.

همچنین در حال حاضر طی یک هفته، فقط ۴ نوبت می‌توان از زمین چمن طبیعی شهید مدرس استفاده کرد که در صورت تبدیل و تغییر آن به زمین چمن مصنوعی، تعداد دفعات استفاده از این زمین به ۷۰ مرتبه در هفته می رسد.

انتهای پیام/

۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳
کد خبر: 36794

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =