ثبت نام قهرمان‌شهر۲ در منطقه۲۲ آغاز شد

ثبت نام رقابت‌های قهرمان‌شهر۲ برای تمامی شهروندان منطقه۲۲ از اول خردادماه جاری آغاز شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، حامد خداوردی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: با شروع ثبت نام مسابقات قهرمان‌شهر۲ در دو بخش بانوان و آقایان، از اول خردادماه، زمینه حضور صدهاهزار شهروند منطقه۲۲ در ۱۰ رشته مختلف ورزشی پدید آمد.

وی در ادامه افزود: علاقمندان حضور در این مسابقات، می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی varzesh.tehran.ir ثبت نام خود را انجام دهند.

همچنین گفت: بانوان می‌توانند در رشته‌های والیبال، بسکتبال، بدمینتون، تنیس روی میز، داژبال، ژیمناستیک، شنا، دارت، بومی و محلی (هفت‌سنگ) و آمادگی جسمانی و آقایان در رشته‌های والیبال، بسکتبال، شنا، دارت، دوومیدانی، کشتی، فوتبال‌دستی، فوتبال گل کوچک، تنیس روی میز و بدمینتون، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

این گزارش حاکیست؛ سال گذشته، مسابقات قهرمان شهر در دو بخش بانوان و آقایان در ۸ رشته مختلف و مشارکت بیش از نیم‌میلیون شهروند تهرانی به انجام رسید و با حضور گروه‌های استعدادیابی فدراسیون‌های ورزشی در مرحله پایانی(فرامنطقه‌ای)، چهره‌های برتر به جامعه قهرمانی معرفی و به اردوهای انتخابی تیم‌های ملی دعوت شدند.

انتهای پیام/

۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱
کد خبر: 36796

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 2 =