شهربانوی منطقه ۱۴ میزبان دختران نوآور شهر تهران

«آینده شبیه توست» برنامه‌ای است که با هدف ایجاد نشاط و فضایی امید بخش و انگیزشی برای دختران همراه با تقویت روحیه مشارکت اجتماعی در شهربانو منطقه برگزارشد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، حسین شیخ سفلی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه دراین باره گفت:در این راستا جشن بزرگ دخترانه «آینده شبیه توست» ویژه صدها دخترنوآور شهر تهران با برگزاری ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی با هدف بزرگداشت سالروز ولادت حضرت معصومه (س)، معرفی ویژگی‌های ارزنده کریمه اهل بیت(علیها السلام) برگزار شد.

وی افزود: این برنامه ها با تأکید بر کرامت و مهربانی ایشان، ایجاد نشاط در بین دختران، ایجاد فضایی امید بخش و انگیزشی برای دختران همچنین تقویت روحیه مشارکت اجتماعی، افزایش مشارکت اجتماعی دختران نوجوان شهر تهران در حل مسائل شهری اجرایی شده است.

شیخ سفلی با اشاره به اینکه ا ین جشن با حضور دختران فعال در حوزه زیست بوم های نوآوری و فعالان کارآفرینی وبه همت اداره امور بانوان و با محوریت برنامه های شاد و مفرح در شهربانو ۲ واقع درخیابان نیکنام شرقی برگزارشد، از استمراراجرای برنامه های متنوع و آموزش محور ویژه دختران و نخبگان به صورت رایگان در منطقه خبرداد.

انتهای پیام/

۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹
کد خبر: 36797

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 6 =