جشن تکلیف ترافیکی در دبستان هاجر منطقه ۲۱ برپا شد

جشن تکلیف ترافیکی با هدف آموزش آموزه‌های موردنیاز ترافیکی دانش‌آموزان با بهره‌گیری از توصیه‌های دینی و اعتقادی در دبستان هاجر یک منطقه ۲۱ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ "محمود کرم‌رودی" معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه با اعلام خبر فوق گفت: تیم آموزش بوستان ترافیک منطقه با حضور در دبستان دخترانه هاجر یک اقدام به برگزاری برنامه جشن تکلیف ترافیکی دانش‌آموزان کلاس سوم این مدرسه با هدف آموزش آموزه‌های مورد نیاز ترافیکی دانش آموزان با استفاده از توصیه های دینی و اعتقادی کرد.

کرم رودی افزود: دانش آموزان دختر در سن ۹ سالگی به بلوغ شرعی می‌رسند و از نظر شرعی موظفند واجبات دینی و مذهبی را رعایت کنند. از جمله این واجبات، رعایت حق الناس و احترام به حقوق دیگران در هنگام تردد در خیابان است.

معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه ۲۱ تاکید کرد: در مراسم جشن تکلیف دختران دبستان هاجر یک، تعداد ۱۲۰ نفر از دانش آموزان کلاس سوم حضور داشتند و از آموزش‌های ترافیکی ارائه شده استفاده کردند.

همچنین اجرای نمایش ترافیکی طنز، برگزاری مسابقات سوال و جواب و سرودهای ترافیکی  از جمله بخش‌هایی بود که در برنامه جشن تکلیف ترافیکی دختران دبستان هاجر یک واقع در منطقه ۲۱ اجرا شد و مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفت.

انتهای پیام/

۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۶
کد خبر: 36813

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =