تلاش برای بهبود کیفیت زندگی و خدمت بیشتر به خانواده شهدا

جشن بزرگ مقاومت با حضور جمع پرشور نوجوانان و یادگاران حماسه آزادسازی خرمشهر و اهالی دارالمومنین تهران در میدان آیت الله سعیدی منطقه ۱۴ برگزارشد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه در این مراسم که با حضور فرماندهان ارتش، سپاه، بسیج شهید محلاتی، مدیران شهری، معتمدان و جمعی نوجوانان و فرزندان شهدا برگزارشد، با گرامیداشت ۳ خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر قهرمان که به روز مقاومت و پیروزی نام گرفت، خرمشهر را مدال افتخار دو حماسه مقاومت و آزادی دانست.

سالاری پور با بیان اینکه خون شهیدان برکات معنوی و مادی فراوانی برای میهن اسلامی داشت و همه باید قدردان خون شهدا و خادم خانواده معظم آنان باشیم، افزود: مدیریت شهری منطقه خدمت به خانواده و فرزندان شهیدان گرانقدر همچنین مردم دارالمومنین تهران را وظیفه می‌داند. وی از اجرای برنامه‌ها و ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف شهری به منظور بهبود کیفیت زندگی شهروندان در راستای خدمت گزاری نام برد.

همچنین؛ گرامیداشت یاد و نام شهدای دارالمومنین تهران از جمله شهید گلشناس و شهدای سوم خرداد تا اجرای برنامه های مذهبی و تجلیل از فرزندان و خانواده شهدا با حضور نوجوانان و اهالی دارالمومنین تهران از ویژه برنامه‌های این اجتماع پرشور در میدان آیت‌الله سعیدی منطقه بود. این مراسم با برگزاری ویژه برنامه‌های متنوع چون اجرای سرودمقدس جمهوری اسلامی، سخنرانی در خصوص آرمان های شهدا و انقلاب اسلامی، تجلیل از خانواده شهدا و یادگاران حماسه خرمشهر و متبرک کردن مراسم با پرچم حرم مطهر رضوی پایان یافت.

انتهای پیام/

۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
کد خبر: 36826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =