برگزاری نشست معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۹ با نوجوانان فعال غرب پایتخت

اولین نشست صمیمی کانون نوجوانان منطقه در سال ۱۴۰۲ و همزمان با دهه کرامت با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه و معاون اداره کل آموزش‌های شهروندی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ در این نشست علیرضا فروزنده معاون امور اجتماعی و فرهنگی  منطقه در ابتدای جلسه ضمن تبریک دهه کرامت گفت: شما نوجوانان آینده سازان این مملکت هستید و شما به‌عنوان بازوان ما در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و همچنین مشاوران نوجوان شهردار منطقه محسوب می‌شود.

وی ضمن تشریح برنامه های پیش رو این معاونت خاطر نشان کرد: شکوفایی استعدادهای ناشناخته شما نوجوان عزیز سرلوحه برنامه های ما قرار دارد، تا بتوانیم استعدادهای شما عزیزان را شناسایی و در همه برنامه ها با حضور شما نوجوانان برنامه های خوبی را اجرا کنیم.

فروزنده یادآور شد: شما نوجوانان می‌توانید برنامه‌ها و اقدامات شاخص و خلاقانه ای را برنامه ریزی کنید و من به‌عنوان معاون امور اجتماعی از شما حمایت خواهم کرد و در کنار شما عزیزان هستم.

وی در ادامه گفت: با توجه به آغاز فصل تابستان و در جهت غنی سازی اوقات فراغت برای شما عزیزان برنامه های متنوعی درحال برنامه ریزی است که پس از فصل امتحانات با مشارکت و همدلی شما نواجوان اجرا خواهیم کرد.

در ادامه این نشست آرش پژمان معاون اداره کل آموزش‌های شهروندی گفت: تشکیل کانون نوجوانان در معاونت اجتماعی کاری نو و جدید است که امیدوارم با حضور شما نوجوانان در کانون‌ها گام های بزرگ و موثری برداریم.

وی تصریح کرد: باید ابتدا شما عزیزان مسیر درست را شناسایی کنید و در مسیر درست گام بردارید، چرا که قدم‌های اشتباه می‌تواند اتفاقات جبران ناپذیری را رقم بزند. ما به‌عنوان اداره کل آموزش‌های شهروندی مسیر درست را به شما عزیزان خواهیم گفت.

پژمان گفت: شما می توانید مطالبات خود را اعلام کنید اما این مطالبات باید کارشناسی شده و منطقی باشد تا به مرحله انجام برسد. در ادامه جلسه هر کدام از اعضا کانون نوجوان دختر و پسر در خصوص مشکلات و برنامه های اجرایی خود صحبت کردند و نظرات خود را در خصوص برنامه های اجرا شده در مناسبت های مختلف مطرح کردند.

انتهای پیام/

۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
کد خبر: 36838

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =