انتصاب سرپرست جدید مدیریت بازرسی شرکت بهره‌برداری مترو تهران

حسین دزفولی به عنوان سرپرست مدیریت بازرسی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه منصوب شد.

به گزارش شهر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه؛ مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در مراسم تودیع و معارفه مدیر بازرسی این شرکت ضمن تبریک و خوش آمد گویی به سرپرست جدید افزود: وارد شرکتی شدید که از پیچیده‌ترین شرکت‌های شهرداری به شمار می‌رود و می‌توان گفت این شرکت با تلاش شبانه‌روزی کارکنان خود، بهترین خدمات ممکن را ارائه می‌دهد که در سطح استانداردهای بین‌المللی است.

وی تصریح کرد: فراهم‌آوردن امکان سفر ایمن و ارائه خدمات رضایت‌بخش از مأموریت‌های اصلی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه است و من از روزی که به این شرکت آمده‌ام در جهت منافع مردم از هیچ تلاشی دریغ نکردم و امیدوارم که بتوانیم بهترین تصمیمات را برای ارائه خدمات مناسب به مردم بگیریم.

امانلو مشاور رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران نیز با اشاره به جابه‌جایی ۲ میلیون مسافر در روز توسط مترو تهران گفت: تمام کارکنان شرکت اگر خدمات درست ارائه دهند یعنی ۲ میلیون هم دل و همراه دارند و اگر خدمات درست ارائه نشود ۲ میلیون متعارض دارید. این مهم ضرورت عملکرد دقیق و مناسب کارکنان را مضاعف می‌کند.

وی تصریح کرد: به نظر من باید فرهنگ بازرسی را از بازرسی تقابلی به تمایلی تغییر دهیم؛ به شکلی که اگر کارکنان مشکل دارند با بازرسی حرف زده و اگر احساس خطر می‌کنند به بازرسی اطلاع دهند و یا حتی اگر کسی تخلف می‌کند خودش بیاید با ما درد دل کند. باید پرسنل بازرسی اهل گفت‌وگو و به دنبال حل مسائل باشند.

امانلو با اشاره به اینکه عدم نظارت درست مشکل‌ساز است و بازرسان باید نظارت بیشتری بر امور داشته باشند افزود: اگر نظارت درست در کل کشور باشد ۵۰ درصد مشکلات کشور حل می‌شود. بازرسی باید گره‌گشا باشد و گره‌ای از مشکلات را باز کند.

در ادامه سرپرست جدید مدیریت بازرسی با بیان اینکه حرف‌زدن یک نیاز و شنیدن یک هنر است افزود: مترو تهران روزانه قریب به ۲ میلیون مسافر را جابه‌جا می‌کند و حدود ۸ هزار پرسنل دارد که این آمار نشان می‌دهد شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه یک ابرشرکت است و باید در این شرکت هوشمندانه و پرتلاش کارکرد.

حسین دزفولی گفت: کارکنان شرکت بایستی مثل اعضای یک ساعت درست و دقیق کار کنند و اگر خطایی در عملکرد وجود داشته باشد رویکرد نهایی اشتباه نمایش داده می‌شود.

انتهای پیام/

۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
کد خبر: 36851

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =