پخش ۷۵۰۰ تن آسفالت در معابر شمال شرق  تهران /آمد وشد خودروها روانتر می شود

شهردار منطقه ۴ از اجرای عملیات تراش و روکش آسفالت در معابر محلی خبر داد و گفت: از ابتدای سال تا کنون معابر این منطقه با پخش ۷۵۰۰ تن آسفالت مناسب سازی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار تهران" علی اصغر کمالی زاده "با بیان اینکه موج برداری و زیرسازی معابر همزمان با تراش و روکش آسفالت در محدوده منطقه در حال اجرا است، گفت: در حال حاضر  بهسازی و مناسب سازی با پخش آسفالت مکانیزه و لکه گیری در دستور کار قرار گرفته است.

او افزایش سطح کیفی آسفالت معابر را یکی از اهداف مهم شهرداری دانست و تصریح کرد: به منظور فراهم کردن شرایط مساعد در گذرگاه‌ها برای تردد شهروندان و برطرف کردن نقائص و معایب عمرانی منطقه، معابر با تلاش شبانه روزی همکاران بهسازی و مناسب سازی معابر انجام می شود.

شهردار این منطقه افزود :عملیات تراش و روکش آسفالت به صورت مکانیزه با پخش ۵۱۴۰ تن به مساحت ۲۲۷۰ متر مربع و لکه‌گیری  با ۲۳۶۰ تن آسفالت به مساحت ۱۶۱۲۰ متر مربع  از ابتدای سال جاری تا کنون انجام شده است و پیش بینی می شود تا پایان سال ۸۰ هزار تن آسفالت در نواحی ۹ گانه لکه گیری و آسفالت شود.

کمالی زاده در پایان افزود: تمامی مسیرها و معابر که نیاز به مرمت آسفالت دارند شناسایی شده است که با توجه به اولویت بندی و در حد توان، شهرداری نسبت به ترمیم آسفالت معابر اقدام می کند.

 انتهای پیام/

۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
کد خبر: 36880

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =