عطر دهه کرامت در پایتخت پیچید

به گفته رضا صیادی سازمان زیباسازی شهرتهران با اکران های فرهنگی ، اهتزاز هزاران پرچم، نصب ۳ اثر حجمی و اجرای ۲ دیوارنگاره پایتخت را آماده "دهه کرامت" کرده است.

به گزارش شهر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران؛ رضا صیادی با اشاره به ایام دهه کرامت، اظهار داشت؛ همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) با اهتزاز ۳ هزار پرچم، ۴۵ نما پرچم، ۱۰ابر پرچم، اکران طرح‌های فرهنگی، اجرا و نصب سه اثر حجمی و دو دیوارنگاری با موضوع "امام مهربانی" توسط سازمان زیباسازی "عطر دهه کرامت" در فضای شهری پایتخت پیچید.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران افزود: اکران فرهنگی دهه کرامت با مضامینی از جمله؛ "سلام خواهر خورشید"، "کمپین مهر خواهر و برادری"، جشن‌های دخترانه شهر تهران با مضمون "خیلی دخترونه" و اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها در فضاهای تبلیغاتی پایتخت انجام شده‌است.

به گفته رضا صیادی؛ همچنین سه اثر حجمی با موضوع " ای حرمت مرجع درماندگان"، "خادم" و "حجاب سبز" به ترتیب در بزرگراه امام رضا(ع) میدان آقانور، حرم عبدالعظیم حسنی و بوستان بانوان (نرگس) در منطقه ۱۸، اجرا و نصب شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران در ادامه یادآور شد: ۲ دیوارنگاره نیز با موضوع "امام مهربانی" در بزرگراه شهید باقری و بلوار گلشن دوست به مناسبت گرامیداشت این ایام بر فضای شهری پایتخت نقش بسته است.

انتهای پیام/

۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
کد خبر: 36902

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 5 =