۱۵ مورد چهار دیواری به مساحت ۱۱ هزار متر مربع در منطقه ۱۹ رفع خلاف شد

شهردار منطقه ۱۹ از تداوم اجرای طرح مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در ناحیه سه این منطقه خبر داد و گفت: ۱۵ مورد چهار دیواری غیر مجاز به مساحت ۱۱ هزار متر مربع در بامداد روز دوشنبه ۸ خرداد با حضور عوامل اجرایی شهرداری منطقه رفع خلاف شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی افزود: این اقدام در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و تفکیک اراضی که در داخل محدوده شهری قرار گرفته اند و نیز مستحدثات غیر اصولی که خطر ساز بودند با اخذ مجوز از مراجع قضایی در محدوده بلوار شهید ورامینی ضلع جنوب غربی میدان مادر ناحیه سه انجام شد.

شهردار منطقه بیان کرد: با وجود تذکرات مکرر و اخطارهای شفاهی، کتبی و عدم توجه افراد به این اخطارها بدون هیچ مشکلی ۶ مورد سوله به مساحت ۳۶۰۰ متر مربع و ۱۰ مورد تجاری به مساحت ۵۰۰ متر مربع غیر مجاز قلع و قمع شد.

به گفته وی؛ با توجه به ساخت و سازهای بی رویه، غیر مهندسی و فاقد استحکام لازم در این محدوده که مغایر با قوانین و اصول شهرسازی است نسبت به تسلیم اخطاریه به سازندگان بنا مبنی بر توقف مستحدثات اقدام شده است.  

براساس این گزارش؛ این عملیات با حضور مدیران شهری منطقه، ۸۰ نفر از یگان حفاظت شهرداری تهران، ۸۰ نفر از نیروهای شهربان، ۴۰ نفر از نیروهای اجرایی منطقه و با سه دستگاه لودر همراه بود.

انتهای پیام/

۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
کد خبر: 36948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =