همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در دریاچه شهدای خلیج فارس/ پاکسازی محیط زیست دریاچه شهدای خلیج فارس از ته سیگار

همزمان با هفته ملی بدون دخانیات، مجموعه بزرگ تفریحی گردشگری دریاچه شهدای خلیج فارس روز سه شنبه نهم خردادماه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰:۳۰ میزبان همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی خواهد بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲، حاجوری شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: اداره سلامت منطقه ۲۲ با همکاری اعضای کانون جوانان و کانون مادرانه در راستای ترویج فرهنگ پیشگیری از استعمال مواد دخانی در اماکن عمومی و رعایت حقوق شهروندی، در هفته ملی بدون دخانیات روز سه شنبه نهم خردادماه همایش پیاده روی خانوادگی را در مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس را در دستور کار خود قرار داد.

وی با بیان اینکه استعمال دخانیات در مجموعه ها و فضاهای عمومی بر سلامت شهروندان اثرات نامطلوب می گذارد، یادآور شد: همزمان با اجرای این برنامه، پاکسازی محوطه دریاچه نیز از ته سیگار، نرمش و ورزش صبحگاهی،اجرای مسابقات طناب کشی، دارت، یوگای خنده و آموزش بازیافت، ایستگاه کودک (گریم کودک _نقاشی کودکان ) با حضور شهروندان برگزار خواهد شد. زیارت قبور مطهر شهدای گمنام نیز یکی از برنامه های فرهنگی در این مراسم خواهد بود.

علاقمندان می توانند جهت حضور در این برنامه مفرح راس ساعت ۸:۳۰ در پارکینگ غربی دریاچه شهدای خلیج فارس جنب بلوار طبیعت حضور بهم رسانند.

انتهای پیام/

۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
کد خبر: 36949

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =