افزایش غلظت آلاینده ازن از عصر امروز

شهر: بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در حال حاضر کیفیت هوا قابل قبول است اما طی عصر امروز بر غلظت آلاینده ازن افزوده می‌شود.

بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای تهران طی صبح امروز (۳۱ مرداد) با حاکمیت شرایط جوی مساعد همراه با عدم تردد خودروها در روز تعطیل، کیفیت هوا در محدوده قابل‌قبول قرار خواهد داشت.  

طی روز با وزش باد موثر شرایط برای پراکندگی آلاینده‌ها فراهم می‌شود ولی با این حال به‌دلیل حضور عوامل کافی برای تولید آلاینده ازن شاهد افزایش غلظت این آلاینده طی ساعات بعد ازظهر خواهیم بود. هر چند که نسبت به روز گذشته شاخص کمتری خواهد داشت. در اواخر وقت امروز وزش باد مؤثر سبب پراکندگی آلاینده‌ها می‌شود و کیفیت هوای پایتخت در محدوده قابل ‌قبول قرار می‌گیرد. بر اساس این گزارش با تداوم شرایط جوی مساعد تا صبح فردا (۱ شهریور) کیفیت هوا در بیشتر مناطق پایتخت در وضعیت قابل‌قبول پیش‌بینی می‌شود.

طی روز نیز وزش باد موثر از تجمع آلاینده‌ها جلوگیری می‌کند اما بازهم شاهد افزایش غلظت آلاینده ازن در برخی ساعات بعد ازظهر خواهیم بود. در ساعات پایانی فردا نیز با توجه به کاهش تندی باد و افزایش ترافیک بر غلظت ذرات معلق نیز افزوده می‌شود و کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد کاهش پیدا می‌کند.

بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۸۵ در شرایط قابل قبول قرار داشت و کیفیت هوای هم اکنون نیز با شاخص میانگین ۷۱ همچنان در شرایط قابل قبول است.

۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
کد خبر: 3695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =