نخستین دوره مسابقه «عاشیق‌های جوان ایران» در فرهنگسرای ارسباران

نخستین دوره مسابقه عاشیق‌های جوان ایران با حضور ۲۵ گروه منتخب، با مشارکت خانه عاشیق‌های ایران در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ نخستین دوره مسابقه عاشیق‌های جوان ایران روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۸ و ۹ خردادماه با عنوان «عاشیق‌لار» و با مشارکت خانه عاشیق‌های ایران در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

فراخوان مسابقه «عاشیق‌لار» توسط خانه عاشیق‌های ایران در دی ماه سال ۱۴۰۱ در سایت عاشیق‌های ایران و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که ۲۳۵ اثر از طرف علاقه‌مندان و از سراسر کشور به دبیرخانه این مسابقه رسید و پس از داوری آثار توسط هیات داوران، ۲۵ گروه به عنوان منتخب به مرحله نهایی راه یافتند.

دور نهایی این مسابقه به صورت حضوری در روز دوشنبه ۸ خردادماه از ساعت ۹ صبح در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود؛ همچنین مراسم اختتامیه شامل بخش‌های مختلف از جمله: اجرای موسیقی توسط هنرمندان و گروه‌های برگزیده، اهدای جوایز به پیشکسوتان این ادبیات و تقدیر از هنرمندان منتخب است که در روز سه‌شنبه ۹ خردادماه از ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

عاشیق سلجوق شهبازی بنیانگذار و مدیرعامل خانه عاشیق‌های ایران دبیری این رویداد فرهنگی هنری را به عهده دارد.

عموم علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه هنری می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 36957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =