اجرای پویش نه به دخانیات با شعار" اراده ها روشن سیگارها خاموش"در بوستان ولایت 

به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات با شعار" سیگار یا سلامتی، انتخاب با شماست " ویژه برنامه‌هایی با محوریت حفظ سلامتی  و دوری از دخانیات برگزار می‌شود.  

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار منطقه با اشاره به اینکه هفته ملی بدون دخانیات فرصت مغتنمی است تا با حساس سازی شهروندان نسبت به مضرات سیگار شاهد کاهش استعمال دخانیات به ویژه در بین جوانان باشیم گفت: در همین راستا ویژه برنامه‌هایی با مشارکت کانون‌های سلامت به ویژه کانون پیشگیری از دخانیات درحال اجرا است.  

وی ادامه داد: در همین راستا پویش نه به دخانیات با شعار " اراده ها روشن سیگارها خاموش" روز سه شنبه ۹ خرداد از ساعت ۱۰ لغایت ۱۲ در بوستان بزرگ ولایت برگزار می‌شود که کودکان با در دست داشتن پلاکاردهای " نه به دخانیات" و تشکیل حلقه اعتراضی کاهش استعمال سیگار را مطالبه خواهند کرد.

ضمن این که برنامه " مسیر نه به دخانیات " با اجرای برنامه هایی چون جمع آوری نمادین فیلترسیگار از بوستان‌ها، اجرای تئاتر، ارائه خدمات سلامت محور شامل مشاوره، آموزش، توزیع محتوای اطلاع رسانی از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

به گفته وی؛ نصب پوسترهای ممنوعیت استعمال دخانیات در ساختمان های شهرداری، برگزاری نمایشگاه، تقدیر از اعضای فعال کانون پیشگیری از دخانیات، اجرای کارگاه های آموزشی، شناسایی و تقدیر از کسبه بدون دخانیات، توسعه و عضوگیری کانون‌ها، نمایش عروسکی موزیکال در سرای محله شکوفه، انتشار طرح ای گرافیکی در معابر و فضای مجازی نیز از دیگر برنامه هایی که در دستور کار اداره سلامت قرار گرفته است.

انتهای پیام /

۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
کد خبر: 36971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =