تمهیدات منطقه ۱۴ برای تجمع  بزرگ امام رضایی ها در میدان خراسان

مدیریت شهری منطقه ۱۴ با انجام فعالیت های عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، اجتماعی در محدوده میدان خراسان آماده استقبال از تجمع بزرگ امام رضایی ها شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، مدیریت شهری منطقه در کنار اهالی متدین و انقلابی دارالمومنین تهران آماده استقبال از مراسم معنوی و مذهبی و تجمع بزرگ امام رضایی هاست که امروز دوشنبه ساعت ۲۰ برگزار خواهد شد.

در این راستا حوزه های مختلف منطقه بسیج شده اند و با تمهیدات ترافیکی، زیباسازی و فنی و عمرانی شرایط حضور شهروندان را آماده کرده اند. ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی نیز برای این حضور همدلانه از ساعت ۲۰ در این فضا واقع در میدان خراسان(جنوب منطقه ۱۴) تدارک دیده شده است.

همچنین در حوزه عمران بیش از ۲۵۰ متر سنگفرش و ۲۰۰ مترمربع روکش آسفالت انجام شد. در حوزه خدمات شهری نیز اجرای پوشاننده رنگ آمیزی المان های شهری و جداره ها، رنگ آمیزی پل عابرپیاده و ایستگاه های اتوبوس در این محدوده چون میدان خراسان و خیابان هفدهم شهریور صورت گرفت.

براین اساس در حوزه ترافیک نیز بهسازی و نوسازی ایستگاه های اتوبوس انجام شد. همچنین در معبر خاوران نسبت به ترمیم و نوسازی نرده های ترافیکی ویژه مسیرهای اتوبوس تندرو و رفع مشکلات المان های ترافیکی اقدام شد. از ویژه برنامه های درنظرگرفته شده، برپایی موکب های فرهنگی که قرار است با مشارکت و همیاری علاقه مندان منطقه انجام شود تا به مردم و شرکت کننده های این تجمع، خدمات، عشق و همدلی هدیه شود.

ما اهالی دارالمومنین تهران مثل همیشه پای کارهای همدلانه و معنوی هستیم و قرار داریم در تاریخ مذکور با پیوستن به این تجمع عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس رضوی و ارزش های دینی و انقلابی نشان دهیم.

انتهای پیام/

۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱
کد خبر: 36973

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =